tim urban!




Seriöst. Han har en av de bästa rösterna jag har hört. Den är sjukt fin, verkligen helt bedårande. 
Det är sån där röst när man stänger ögonen och bara lyssnar på det han sjunger. Så sjukt fint. 
Jag måste säga att han gjorde mig glad igår för va rätt deppig, men så fort jag hörde honom sjunga så började jag le igen. Jag ville bara dela med mig av denna otroligt begåvade killen. 

Jag tackar Haylor för att de gjorde så jag upptäckte honom ;) hehe. 

KRAMAR

(här är hans twitter för er som vill följa honom!)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

I know what you are talking about.
Han fick mig verkligen att le igår efter all skit som hänt.
Det är fan tur att jag har dig också Anna, vi tänker så lika! Love u <3

2012-12-14 @ 17:45:49
URL: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0