1 december brushan!

wow! nu känner jag verkligen att det gäller! Jag har plockat i massa grejer i flyttkartonger och hela köret! Jag flyttar imorgon, helt SJUKT. Dock kommer jag nog va hemma en hel del också, men ändå! jag flyttar.. omg! haha

Men whatever, det är DECEMBER nu!! och jag har ångest för jag måste köpa julklappaaaaaaaaaar! sheet! Har köpt till mamma, vettesjutton vilka mer jag ska köpa till faktiskt.. vet inte riktigt om jag ska byta med mina kompisar osv i år.. hehe. Men till Pappa, Calle och Joachim ska jag köpa i alla fall :D :D :D :D 


nää, nu ska jag kolla på GLEE! Har 2 avsnitt att kolla på.. kan ju inte missa! 

därför bjuder jag på världens sötaste "Larry Stylinson" klipp från youtube, 
de är så söta.. :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0