litä allt möjligt chaffs i ett ända blogginlägg! (bäst på stava, vet!)

hej alla mina fina läsare!!

förlåt för att jag absolut inte bloggat något idag men jag har haft fullt upp. Jag kom till skolan, hade matte, svenska, körsång och studietid. Fick reda på att vi ska ha ett tal om utanförskap och annorlunda på svenskan och jag vet vad jag ska snacka om och sånt. MEN jag ska få ihop det på 3 minuter med haha! Men det är träning inför nationella! Sen på körsången så kunde jag knappast sjunga för jag är jätte hes så jag är väldigt glad att jag sjunger i altstämman! HAHAAH! iaf. sen så typ snacka dom om markshowen och massa o de kommer bli SJUKT ROLIGT (kan återkomma senare xD) o sen stack ja in till Kinna för att gå till konfagrejs o dom va jätte jobbiga o tjatiga så vi började vid 5 kanske? och va inte klara förän typ 8! haha! efter det stack David, Sofia och några till till Donken o köpte 19 cheese som vi skulle äta för typ alla höll på att svimma o sen tränade vi på lite privata grejer (ba för att ja vet att iaf 1 konfirmand läser min blogg ;) ) o nu är jag HOOOOME! så sjukt trött, orkar inte plugga.. orkar ingenting. Funderar på att lägga mig snart.. haha klockan är ändå rätt mke... så jag säger GODNATT MED ER! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0