IF YOU WANT ME TO..!


ja eftersom du vill att jag ska göra det så visst kan jag det! Ska försöka att kortfatta mig o säga vad som hände. Det går inte riktigt att förklara..! 

jag, mamma o pappa åkte tidigt ifrån Kinna för att ta oss till Kungälv för att hämta upp Pernilla som skulle med! Vi åkte o såg en skylt som de stod "UDDEVALLA" på och började typ studsa i bilen! haha! Vi kom dit o mötte upp Sara och vi fortsatte att gå och mötte upp Mia och hennes mamma! Vi stod där utanför och pratade o Pernilla började dela ut en massa.. haha klubbor till oss för hon va så nervös, haha gulligt :] men när vi väl kom in så ställde vi oss vid scenen o stod o snacka typ som "tänk om daniel kommer nu! haha! :D" och så ser jag en väldigt fin människa gående över gräset och jag typ pötte till Sara och bara "där går Daniel!" Pernilla typ började typ hoppa runt.. inte riktigt men nästan och mia typ bara log! haha! Jag började gå mot honom och han började typ gå snabbare och sa "Anna, Anna, Annaaaa!" o jag svarade med "hej daniel!!" haha! "jag kan typ inte krama dig! har för mycket grejer i händerna...!" haaha men han kramade mig ändå! :') o så kramade han Sara o typ så ja! Så gick han och förberede sig. Jag och Sara typ stod o kollade på honom hela tiden och han typ bara skrattade åt oss. Han kollade åt vårat håll hela tiden o typ så xD o sen när första bandet hade spelat så sa han som presenterade att det skulle komma ett annat band efter (fast det egentligen va Daniel som skulle spela!) så vi typ bara "va?:o" o så gick vi till daniel! o skulle precis fråga men han han före! "skulle inte jag spela nu? :O" "jooo! :O" haha och så kom han som presenterade och daniel frågade om han inte skulle spela o då sa han typ "jo just de!" haahah så ja o sara, mia o pernilla gick typ tillbaka o så skulle Daniel spela! Haha! Han va så söt, typ pratade med oss från scenen och va jätte söt o underbar o allt! :') så vi typ stod där o typ försökte att inte börja typ gråta HAHA!


Så när han va klar gick vi till honom igen o började prata med honom o berättade att han va jätte duktig o massa! Tog lite kort, pratade med hans kompis o allt möjligt! haha! Jag skulle ta kort med Daniel när han utbrister "ANDREAS DU SKA VARA MED PÅ KORT!!" hahaha jag började skratta o höll med och vi övertalade Andreas att vara med så här blev resultatet! ;) haha sen signerade han min sko med ;)





Jag stod där med Daniel ett tag o dom tog kort med min kamera o dom andra tog kort med så har sjukt mycket bilder med honom nu ! :D Haha! kan lägga upp alla! :) så stod vi så och snacka ett tag när Andreas börjar skratta åt att jag hade min hand på daniels mage HAHA "känner du hans magrutor? ;)" och då började jag skratta (o då tog Sara bild .. MAN BA FIIINT!) "Känner du att jag tränat Anna? känner du de??!?!!" man ba "jaaa värsta magrutorna<3333" hahaha jag kände de :') o så typ ja.. stod vi där ett tag o snackade om allt möjligt o sen skulle pernilla ta kort o sara o mia o Sabina (som hade kommit ett tag efter) o typ sånt! Så tog lite kort o sen skulle vi alla gå o äta o de va då vi började prata med Emilia o Sofia o så satt ja o Sara o åt ute med dom sen! :) underbart! Vi gick tillbaka, lyssnade på lite band o allt när Daniel kommer gående mot oss o kollade på mina skor (som han hade signerat) och på Saras skor som han med hade signerat o så började han skratta o sa att den på Saras sko va falsk.. HAHA orkar inte.. :S




o så skulle han precis sätta sig vid oss när någon människa kom o sa att han skulle sitta i juryn till talangtävlingen så han gick o hans kompis Andreas satt kvar vid oss! Ja, Sara o Pernilla flyttade oss så vi kunde se daniel bättre o satt o lyssnade på de som va med i talangtävlingen.. vi kollade om daniel gillade de o då gillade vi de med :') HHAHAH! ne men typ.. Sen så efter det så gick vi bakom honom för vi orkade inte sitta där framme längre o han typ följde oss med blicken.. haha söter :') vi stod där bakom, köpte lite vatten o massa HAHA o så kom Daniel fram till oss o vi började snacka o hade jätte trevligt! "dom här är bra!!" "jag gillade dom i 8an! haha!" "gillade? :O" "jaa! asså inte riktigt min musik längre haha!" "du kommer glömma av miiiiig :(" "NEJ!! aldrig att jag gör de!!!" "jo, jag kommer bara vara den där idoldaniel!" (det menas asså att han vet att jag inte ser honom som de haha..) "nej! aldrig att jag glömmer dig!!" "NEJ DET KOMMER HON INTE!//pernilla o Sara" så började jag krama honom o han va helt underbar o sen sa han "klart att du inte kommer glömma av mig! haha :D" hahaha man bara "trööögo :')" så fin är han! Fattar inte hur han ens kan tänka tanken! iaf så stod vi där o snacka ett tag o sen började New Kid spela o vi stod där bak o dansade fint me Daniel  o Andreas :') haha! sen kom Mia, Sabina o Maggan o dom skulle åka så dom sa typ hejdå och sånt (kan hända att detta hände innan haha) ..




vi stod där o dansade med daniel o andreas o hade allmänt roligt o sen satte dom sig i soffan igen o vi stod där bakom o hade roligt haha! Sen skulle ja o pernilla åka så ja ba "hejdå Daniel, ja o pernilla måste gå nu!" han bara "ah hejdå!" utan nån kram o ja ba ":o" o då skrattade han o ba "tror du att du får gå utan en kram? hahaahah :D" så kramade vi honom hejdå.. lååång kram. Han är fett underbar.... så kramdes han o pernilla o sen gick vi! haha.. de va tråkigt att gå men en så sjuuuuukt underbar dag. Han får mig verkligen att må bra! O de gillar ja! o det borde ni andra med göra..!:) 





vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0