hemma från das skoool!

hej alla mina fina bloggläsare! Hemkommen från Skolan nu! Hade mattelektion (kunde allt som vanligt HAHAAH, ne okej. Men förstagradsekvationer är så grymt lätt! haha) och sen hade jag Svenska, fick reda på hur jag ligger till hitlis o har faktiskt VG! Och det är bra för att vara mig, är rätt stolt faktiskt ! haha! Bara hålla det 1 år till typ..! 
Sen hade jag KÖRSÅNG, liksom.. JAG? SJUNGA? haha.. nej nej! Men det gick bra, förutom att vi skulle sjunga en fett hög låt o jag kunde absolut inte ta tonen HAHAH! men ah :$ ;) sen lunch o bla bla o sen hade vi studietid! Alla esteter tillsammans! ;) Det va helt okej faktiskt. Satt och räknade matte så nu är jag läxfri! ;) haha! Ska räkna varje studietid! ;) ett tag iaf! Ah men typ så! Ulrik är jätte stolt över mig ;) haah (läraren asså!) 

Nu ska jag snart åka till Församlingshemmet för att det är konfagrej! Haha! ledare <3 :) vi kanske tar kort ! (hoppas inte för mitt hår ... :$) så ah, hejdååå!

tack för att ni läser! haha!


gammal bild..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0