elektropooop

hej alla mina kära bloggläsare! Vet att jag har trappat ner på bloggandet och det har verkligen inte med er att göra eller något! SKOLAN kallas det!:( 

men men! Idag så vaknade jag tidigt och gick till körskolan och väntade utanför men Camilla kom inte utan det hade blivit fel men körde med Allan istället och han va världens goaste gubbe! :) Det gick väldigt bra om jag får säga själv vad jag tycker! :) haha! Ska ha min nästa körlektion på måndag nästa vecka! Hoppas att jag är friskare då! Detta är hemskt....!

sen iaf så åkte ja till skolan, hade nutida konst o typ håltimma o sen hade jag sceniska o vi kollade på musikalen vi skulle göra, o filmen blev inte klar denna gången.. HELLER! haha! Sen hade jag matte och fattade igen. Hahah känner mig duktig! HAHA!:D haha.. sen skulle ja hem o såg att de SPÖREGNA! o jag va tvungen att gå och då är de bra att ha jocke till hjälp så han skjutsade hem mig, hihi tack! ;)

satte mig o pluggade matte o körskoleteori och sen spelade jag lite piano. Fick även reda på att jag ska ha gitarr imon! SPÄNNANDE! 

ska försöka orka skolan imon. Vill dit ju! 

HA DET BÄST ALLA. puss o kram



Kommentarer
Postat av: » Adriana, ACphoto.blogg.se

Hahah, så du kolla på idol ändån? (a) ;)

2011-09-05 @ 22:15:02
URL: http://acphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0