Dag 18 – Om jag vann en miljon så skulle jag..

hej! jag har inte bloggat alls mycket idag. När jag kom hem svarade jag på era frågor och sen så stack jag till dansen. Va inte med och det tyckte Robin va jätte konstigt. HAAHA han är sjuk ibland asså ;) Haha. 

iaf sen så har jag bara pluggat matte o ätit o pluggat mer matte o ätit. Inte jätte roligt kanske men sånt man får leva med. 


OM JAG VANN 1 MILJON SKULLE JAG..
skänka en hel del till barncancerfonden osv o sen skulle jag spara en hel del. KÖPA EN IPHONE (eftersom mina föräldrar fullständigt VÄGRAR..) och så skulle jag åka ut o resa!! Sen skulle jag spara en massa pengar med! :)


NU SKA JAG SOVA. 

puss o kram



Kommentarer
Postat av: Jocke

GITARR!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

2011-09-15 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0