you're the reason that I love to me ME

Hallå du! 

idag så typ vaknade jag (jag kan sånt med faktiskt!) och sen så åkte o mamma till visco och köpte skor:


inte världens bästa bild kanske HAHA! Men dom va riktigt sköna och varma. 
jag är människa som ska trivas i det jag köper, köper inte bara för synens skull. 
och verkligen inte om man betalar själv ;) dessa kostade 499 kr. 
VÄRT PRIS!

sen så åkte vi till märkesoutlet och köpte jacka o mössa! 


VERKLIGEN ingen bra bild. Jackan ser ut att va rosa, men den är faktiskt RÖD. 
jag palla inte bara att ta kort på dom genom kamera och lägga in o krångla, kommer 
någon annan gång ;) heheh! Ni får nöja er med denna bilden. Sen ser man min snygga
vita mössa med ;) Jackan kostade 899 kr! Sjukt snygg o mysig jacka! Mössan kostade
249 kr. Den va väldigt snygg och jag typ förälskade mig i den! ;) 


efter det så körde JAG till Jocke och så släpte jag av mig själv där och mamma fortsatte hemmåt. Va hos Jocke i typ 4 h kanske. Älskar att vara med honom ♥ Vi kollade lite på film o så :) Älskar dig ♥

snart ska jag ta och äta, blir hemmagjord KEBAB, mums ♥

Pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0