veckan!

helllu alla fina människor som har klickat sig in på min blogg, ett stort tack för de :D 

jag har haft så sjukt mycket att göra denna veckan, ni anar inte. 

i måndags så va jag med Jocke ett tag, såklart. Världens bästa pojkvän ♥ vi gick runt o pratade om allt möjligt o sen så kom jag hem o loggade in på skype o chattade med tina så bestämde vi oss för att gå till donken helt random och käka flurry så det gjorde vi :') träffade med en finfin Maria där :) ♥

i tisdags hahaa flummade så sjukt mycket med Jacki, Jessika och Elias så det inte är sant när jag skulle åka hem. HAHA träffade med Marry på vägen så vi hade följe! Sen stack jag till teorin om körkortet och det va lika tråkigt SOM VANLIGT! hhaahah, pluggade med på lite skyltar o allting när jag kom hem samt lite matte! Duktigt.

i onsdags så fyllde mamma år, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA ♥ och så va jag med jocke ett tag, han följde mig hem för vi träffas alltid på vägen då :) kom hem, dansade och sen åt jag massa  gott med världens bästa familj ♥ 

i torsdags så städade jag mitt rum en massa OCH JAG ÄR FUDGING INTE KLAR ÄN? asså hatar storstädning. Jag slänger ju en massa skit också o allt ba är piss :( haha... sen gjorde jag inte så mke mer... INGET LIV DVS.

i fredags så lekte vi med fishe. HAHA allmänt kul asså :') typ hoppade bakom en massa pelare o bakom soptunnor osv. LYCKA MED DESSA MÄNNISKOR ASSÅ :D haha.. sen så cyklade jag hem, gjorde lite grejer där och sen träffade jag en fin jocke. Vi tog en promenad o lite sånt ;) o sen gick vi till älskade KU! Asså man kan inget annat än att älska det! :') underbart ♥

igår (lördags) så vaknade jag tidigt, packade lite grejer till kvällen och sen så stack jag till felicia och sen åkte vi till ungdomsdagen. UNDERBART! började med en tråkig lek i början HAHAH ne men asså ja typ. Sen va det samling o nån Daniel snackade och sen så fikade vi och Joel och Jocke bara mobbade mig, vilket är så lite okej som det kan bli -.- och sen typ fortsatte vi, hahah ne men vi lekte en mke roligare lek :') typ tjuv och polis HAHAAHHA... ne men typ. :') sen va det samling inne i stora salen igen o det va en lovsångsgrej.. vet inte om jag kan kalla det gudstjänst. Men vi va ju inte i en "vanlig" kyrka så inte så konstigt :) och sen så va det fika igen och allting. Karl bara mobbade mitt och  felicias skratt hela tiden och jag orkar inte :( Såvi stack hem till honom. HAHA ne men typ. Vi stack bakom hans hus vid helsjön och typ hade det jätte mysigt. *gillas* vi typ snacka lite om allt möjligt, sjöng och lite till. gitrarren va ingen ide att stämma för den blev ostämd lika snabbt ändå pga elden ;) vi satt där i några timmar och sen åkte vi hem :)

idag (söndag) så ska jag plugga en massa matte och sen kanske köra lite bil. JIPPII!! hihi det ska bli sjukt najs! KRAM PÅ ER! ♥


saknar, saknar, saknar, saknar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0