va o kolla på jocke när han spelade idag och han va grym, stolt :]

ALLA SOM HAR MOBIL MÅSTE GÖRA !
Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? tjej haha
Vad står det i ditt nionde sms? "Anna? :$ <3" från Jocke <3333
Vem ringde dig senast? Mamma ;)
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? en bild på mig o bästa jocke ♥
Vilket språk är din mobil på? SVENSKA
Vad heter din ringsignal? Sony Ericsson hahahaha, har den alltid på ljudlöst xD
Hur många sms har du i din inkorg? vet inte, de är många iaf! ;)
vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från? "heheh :$<3" från Jocke! haha typiskt oss :$ :$ :$
Är den 20:de kontakten en av dina bästa vänner? Cissi Öberg, kanske inte en av dom bästa. Men en otroligt bra vän ♥
Ogillar du nr 5? Amandra Ivarsson, nej det gör jag inte! :)
Har du varit i hop med nr 16 & vem e de? camilla Nordqvist, nej det har jag inte!! haahhah!
Vad har din mobil för färg? svart :)
är du kär i nr 18 och vem är det ? Courtney Nyman Amat, NEJ! jag är bara kär i Jocke :$
saknar du nr 12? Axel Mossling, JA! det gör jag. Har inte träffat honom sen.. jag vet inte :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0