10 SANNINGAR.

tio sanningar om mig själv

1. Jag kan inte leva utan min musik,
på riktigt, det går inte. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan musiken. JAG LEVER PÅ MUSIKEN. Mår jag inte bra, då lyssnar jag på musik, är jag förbannad så lyssnar jag på musik, är jag ledsen gör jag de, glad... ja whatever. LYSSNAR HELA TIDEN. det går inte att leva utan, så är de bara.

2. jag har varit mobbad, men har lagt det bakom mig. Ja, tro det eller ej men även jag, som är jätte social och allting har varit mobbad. Visst kommer de alltid finnas kvar i hjärtat o hjärnan att folk har betett sig mot mig som de har gjort men jag har lagt de bakom mig. Men även bakom leendet så kan tankarna ändå komma tillbaka. Och det va ett bra tag sen detta helvetet (förlåt för uttryckningen) slutade.

3. Jag är KRISTEN, och stolt en med. folk får tycka vad de vill om kristna och att jag är kristen. Jag är det. Och jag älskar det. Det har gett mig så sjukt mycket. Och är det nu så att Jesus inte va guds son (som jag tror!) så har jag inte gått förlorat något för jag anser att jag levt ett liv jag älskar. JAG ÄLSKAR ATT VARA KRISTEN, vill leva hela livet som en kristen.

4. Vännerna hjälper mig väldigt mycket. ja! ni kanske inte vet om det själva. Men ni hjälper mig genom mycket ont bara genom att existera.. just nu är jag inne i en .. ah, men jag älskar hur mycket hjälp jag kan få ifrån er. Ni är underbara. Jag älskar er ♥

5. jag och jocke har varit tsm i 4 månader nu, men det känns snarare som 4 år. Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar honom. Vi SKA gifta oss, så är de bara. Annars blir jag nunna :$

6. en gång i tiden va jag jätte besatt av Harry Potter, ja då menar jag BESATT, jag kunde verkligen allting, alla formler, alla skådespelare, jag har tejpat böcker med silvertejp.. ja vad mer ska man säga. Sen så hette jag även GINNY ett tag, och hade en dotter som hette LILLY (Tina) så ah... that's life. AHAH älskar fortfarande Harry Potter men det är inte lika mycket galet längre ;)

7. Jag kollar inte så mycket på idol längre, och jag är inte lika besatt av sånt längre. För ett år sedan så skulle jag förmodligen bokat biljetter till fredag för längesen. Men jag orkar inte bry mig. Jag tog ett val, att fortsätta vara som jag va innan eller gå vidare i livet. Jag valde att gå vidare, och detta har lett tilll mycket. Jag har kommit väldigt många andra vänner mycket närmare än innan, ändå har jag kvar mina gamla, jag har fått en underbar pojkvän som jag älskar över allt annat. För ett år sedan skulle inte detta kunnat gått. Jag skulle lätt välja att åka på en massa idolgrejer istället för att umgås med mina vänner eftersom jag "träffar dom så ofta och idolerna aldrig" jag har växt ifrån det. Men jag är fortfarande Anna, och idolerna OCH idoltiden har gett mig så otroligt mycket. Och tro inte att jag har lämnat alla gamla idoler, kommer aldrig kunna göra de. De är för stor del av mitt liv. Särskilt Erik, Daniel, Rabih, Eddie och Geir. De har gjort så mycket på så olika sätt. Men att följa alla idolerna är inte "jag" längre. Jag är att umgås med mina vänner som jag älskar, att vara med min pojkvän. Jag har gått vidare. men kommer aldrig att glömma ♥

8. Jag älskar att åka skidor, och har fått höra att jag är väldigt duktig (inte för att skryta, men t.om. av landslaget ;) ) och skulle det inte va så långt till Sälen och liknande så skulle jag med en hel del sannolikhet tävlat i det eller gått på skidgymnasium. Men nu är de inte så, och jag älskar att gå estet och min klass är sjukt go och jag är glad över att jag går här!

9. jag har en förmåga att alltid stöka ner mitt rum precis efter att jag har städat det, TRO MIG, jag vet inte hur jag lyckas!!! Helt plötsligt så ligger alla kläderna där på golvet ändå. DET ÄR INGEN IDE ATT STÄDA DÅ JU. jag har försökt att hålla det rent... och jag va mycket bättre på det när jag typ va ... 10?!haahaha nu ba " -.- " xD HHAAH

10. Ni känner den snälla, glada, spralliga och helt galna Anna.... men har ni någongång fått se den FÖRBANNADE?! inte många som har gjort det. Hmm, min familj, felicia och tina. Inte ens Jocke har sett mig arg. Och jag har varnat honom. när jag är arg, då är jag arg och då ska man hålla sig borta ;) haha! Jag har en förmåga att slänga i dörrarna.... kanske typ kasta kudden lite så och ah... allmänt galen. Sen kanske jag inte är så fin i munnen heller... Men som sagt.. det är inte ofta mina riktiga utbrott sker... har rätt många små.... men få stora.. o va glada för de (A)


skulle jag passa i så kort hår ? haha!

Kommentarer
Postat av: chimme

självklart ;) fast du ser vackrare ut i långt :D

2011-12-01 @ 08:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0