lite sent sådär bara

hellu! känner att jag säger det här hela tiden men.. förlåt för att jag inte bloggat :) haahah! 

idag (igår) vaknade jag iaf vid 12 ... vid 2 gick jag in till Kinna för att träffa bästa Maria ♥ kul att träffa dig igen ♥ sen efter de så tog jag bussen den ynka biten o stack till Jocke! HAHA! va hos honom från typ 17-22.. vi kollade på typ 2 filmer, åt lite o hade det mysigt. Vi har nämligen varit tsm i 3 månader nu ♥ tiden har gått fort. ÄLSKAR DIG JOCKE ♥
sen har jag mest suttit o funderat.. o sånt! O nu väntar jag på att bästa ska logga in på skype heheh.... (A) vill somna framför honom igen, ne okej men nästan ;) hehe.. Ska rensa mina bilder med.. o plugga körteori typ ;) lyckat. 

så typ. Hejdå! 

det är sjukt att vissa behöver genomlida död och lidande på det sättet som du gjorde. Hoppas att han får ett straff han förtjänar. Ingen förtjänar att dö på det sättet du gjorde. R.I.P. ♥



Kommentarer
Postat av: Maria

De va kul att träffa dig med! <33

2011-11-01 @ 22:49:05
URL: http://maryhline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0