INGA BILDER FÖR INTERNET CEPAR

hej! 

asså herregud. Tänker nite säga förlåt för att jag inte har bloggat för jag gör de så sjukt lite nu för tiden. Men ni ANAR inte hur mycket jag har att göra. Det är sjukt. Och när jag väl har ledig tid tillbringar jag den med vänner och jocke... 

men iaf. Ska berätta lite vad som har hänt :) 

torsdag:
hade genrep till dansen. Va där från 4-6 eller något och sen åkte jag hem till jocke. Det gick rätt bra. Med tanke på hur träningarna har gått så gick det förfärligt bra och Lejla va jätte stolt över oss ;) haha! 

fredag:
va på KU! det är jag alltid på fredagar som ni kanske har förstått. Det är en grej som jag älskar att göra, umgås med mina kompisar på fishe! Denna gången kändes extra speciellt för jag hade inte varit där på så länge. (eller typ... 2 veckor eller något xD) så det va underbart. 

lördag:
gick upp tidigt tidigt för att åka till uppvisningen. Vi träffade Lejla och prata med henne om allt och sånt och sen så väntade vi på föreställningarna. De gick bättre än förväntat och alla va glada hihi! Sen gick jag hem till jocke och så typ åkte vi till församlingshemmet för att fira NYÅR enligt de kristna. HAHA! Det va jätte roligt :) 


söndag:
denna dagen fick jag lite sovmorgon vilket va riktigt gött. Sen så typ åkte jag till dansen och dansade och hade det najs! De fifflade lite med ljuset men annars gick det jätte bra :) Så gick jag hem till jocke o åt i pausen och sen så gick jag tillbaka och dansa. Bästa föreställningen och sen så åkte jag  till jocke igen HAHA vilket liv. JAG ÄLSKAR JOCKE OKEJ ? :') <3333 sen va det ju advent med. alltid mys <3

måndag:
Jag gick till skolan och så va jag där och hade mina lektioner och sen stack jag till jysk för att vi skulle ha våran garagelektion där. Det funkar liksom alltid. Fick byta däck och visade min biffighet (eller?) och typ sånt hihih. Det va helt okej säger jag. Sen så typ åkte jag till jocke :$ och vi levde typ lyckliga i alla våra dagar.. eller tiden vi va med varandra iaf. ;)

idag:
jag hade bokat riskettan så jag skulle inte till skolan så åkte dit och träffade Amanda och vi satt och snacka om allt tills Putte började prata och det va vädligt intressant faktiskt. SEN FICK MAN FIKA. Det uppskattar jag alltid (A) XD HAAH! sen va jag rätt aktiv med och det gör ju det hela mycket roligare. Satt där från 8:15-12:15 och sen stack jag till skolan för att ha gitarr men ser fördjävet att Per är sjuk så de va bara att återvända... Så jag stack till körskolan, gjorde ett prov, åkte hem och sen har jag varit hemma. Jocke spelar gitarr så jag kan inte va hos honom nu -.- när jag ändå är ledig typ hela dagen :$ men ska dit sen tror jag (A) (nej vadå? vi är inte beroende av att träffa varandra... vi ska gifta oss.) och ah. Gjorde test med, utan att plugga. Fick helt okej men inte godtjänt. Men nu är det bara att sätta igång..! :D

så ah. NU ska jag börja, någonstans måste man ju börja liksom ;) ♥

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0