varför händer allting alltid på en gång .. ?

hej alla människor :) 

sitter just nu och tänker, tänker på allt som händer runt om kring och inser att jag har alldeles för mycket att göra. Kännner en otroligt stress just nu och när jag stressar kolapsar bara allting.. typ. Går inte att förklara. Jag orkar ingenting då. Och jag lär mig ingenting. Ush! Skolan tar död på mig. Och jag inser att jag har mycket att göra i helgen. VILL HINNA MED ALLT! men jag kan verkligen inte.. :( 

grejen jag ska på är ett läger som jag har planerat att åka på VÄLDIGT LÄNGE! har anmält mig och sett fram emot det såååå mycket. KU-läger. Åka Rådel i hallandsåsen eller vad det heter och allt. UNDERBART! :) jag ser fortfarande fram emot det. Men jag inser hur mycket annat jag missar. Tror dock inte jag kommer sitta och fundera på det när jag väl är på lägret..

Jag missar Andreas i Göteborg.. Har jag tur så kan typ någon ringa eller något. Som vanligt kommer han ut med saker allt för sent och han är inte säker än (jag frågade.. kan lägga ut svaret..) så ja.. just nu är jag väldigt sur att jag missar honom.. men har jag tur kanske man kan träffa honom på söndagen.. jag ska ju ändå in till gbg för alinas konfirmation.. 

Jag missar Sandras 18 års fest. Vill verkligen gå. Men som sagt.. man kan inte vara på flera saker samtidigt...

sen är ju ESC med, och nu är ju Danny med och ger ut rösterna från sverige och Eric gick vidare..! 

samt på söndag är det fortfarande läger och jag kommer åka tidigare för Alinas konfirmation.. samt vill jag träffa Andreas.. 

RÖRIGT JAG VET. Sen har jag en massa i skolan på det med. Prov i ljudteknik imorgon. Nationella i matte på tisdag (och jaa..! det är svårt och jag måste plugga röven av mig..) sen har jag prov i historia på onsdagen. Det är det jag vet.. aja.. ska sluta nu.. BARA MASSA PROBLEM.

här kommer bilder från grillkvällen som hanna lövgren har tagit :) 







fint ;)

nu ska jag plugga... 

här kommer weisesvar!


på kvällen.. kommer inte kunna gå. BAJS! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0