BILDER

godmorgon! :) Somnade väldigt sent igår eftersom ja, jag skrev inlägget om Daniel (A) sen väntade jag på att det skulle publiceras och det hade det inte ens gjort i morse :| men nu så :) 

sitter hemma, börjar inte förän 12 idag (hej glad anna,) eller jag tror det iaf (A) det märker vi :] ne men hon skulle rätta nationella och så typ sa hon att engelskan skulle ställas in och vi bara "ännu längre håltimma!!<333" och så sa vi att vi skulle flytta den till efter lunch! Men sen sa hon inget mer om det, så får hoppas att det är så nu ;) 

ska ta och plugga naturkunskap som jag har tills idag ;) haha.. PLUGGA PÅ HELGER (N) men tack vare Geir så kämpar jag :] 

bye folks! 

här kommer lite bilder som Hanna tog i helgen! :) INTE ALLA men en hel del ;)









































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0