intressant inlägg nummer 1 och en massa bilder ;)

tjo allt fint folk :) 

kom hem för inte jätte länge sen egentligen (SKULLE EGENTILGEN SLUTAT NU MAN BARA YEAH..<3) iaf så kom jag till skolan, va med maria ett tag och även Sanna och sen skulle jag till min Svenska, vi kollade på en film och jag somnade .. EHM. filmen va sjukt tråkig okej? :| iaf sen så satt jag och snacka med Sanna på nästa rast och jag försökte plugga men det gick som det gick, MEN sen gick jag upp till skåpen och satt och plugga lite med Måns och Louise och det räddade mitt prov kan jag säga för vi snacka mycket om det som kom upp på provet och man bara YEAH ♥ he he ..! Cyklade hem, mötte Felicia, Marry och Jocke och man bara yeah! :D stod och snacka ett tag och sedan mötte man upp en Cyklande Svante, kedjan hoppa men tillslut va man hemma efter en otroligt underbar åktur. TYP. 

Nu blir det att plugga ljudteknik och matte. LYCKA TILL? haha...

KRAMAR 

(lite OREDIGERADE bilder från farmor och farfar på lovet..)








ett hjärta om ni inte ser det..


det står daniel norberg.. ;)

på fötterna står det Erik Grönwall och Daniel Norberg ... (A) ♥







BLIR MAN INTE LITE SUGEN PÅ ATT BADA? :|





Kommentarer
Postat av: Hanna

vilka fina bilder anna! ♥

2011-05-09 @ 20:19:21
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0