dans är mitt liv!

hejhej! FÖRLÅT! för att jag suger så otroligt mycket på att blogga, HAHA! asså. Inte med mening. 

Idag så har jag hunnit med ganska mycket. Vaknade fett tidigt, fixade mig och åkte på konfirmation (grattis Lydia, Joel, Julia, Liv, Alexandra, Simon, Daniel, Samantha och Ellionor!!) flummade genom allt eftersom man satt med flummiga personer! Träffade även finaste och saknade Jennifer som jag inte träffat på 3i48987 år och hennes pojkvän med världes skönaste dialekt!! :D hahaha! Han va sjukt snäll :) 

senare stack jag till dansen, fixade mig där. Sjuk fjortisrand :') haha.. och ja. Det gick väl bra, förutom att jag failade totalt i slutet, man bara "-.-" HAHA! men annars så! :) köpte godis, loka och mat med sanna och återvände och flummade totalt och fick en 4 årig kille som började stöta på mig! ;o (tack robin HAHA) .. sen va det andra föreställningen och den gick mycket bättre :D haha. det gillas! :) sen har jag åkt hem.. läst om en sjukt tråkig medeltida person och sedan skrivit om henne. NU är jag klar. :) ÄNTLIGEN! så nu blir det sängen! ;) 

GODNATT MED ER! ♥


haha asså .. jag vet inte om jag gillar dom där 25 (och 
några till som gillat efter..) längre :'o hahaha ♥
Men Geir hahahhaahaha!! ♥♥


"Anna Norberg ♥" någon som känner min lycka nu? :')
han är så otroligt bäst.....

Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

haha geir o daniel , söta grabbar!

sv: det regnade som in i helvete, haha! :o

det var grymt idag, taaaack gumman! (L)

2011-05-30 @ 23:21:28
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0