ATMOSFEAR ♥

tjo bloggen! 

måste säga att det har varit en UNDERBAR helg hitills! Måste se till att hitta på något roligt imorgon med ;) haha.. 

fredagen:
hahaha, ja vad ska man säga, dagen börjar med att jag försover mig grovt och ber calle skjussa mig och han gör det (tack calle!) men kommer ändå 10 minuter för sent haha.. men min lärare hade SÅKLART inte kommit än! ;) har iaf ljudteknik och som vanligt krånglar MIN dator! (första datorn till vänster, ANVÄND DEN om ni har något att skylla på om uppgiften inte blir klar i tid punkt) sen på musiken så fick jag näsblod mitt upp i allt och det kom jätte mke blod på pianot (hej svimfärdig anna..) och sen sprang jag till 300 bussen, satte mig och började åka och den åkte helt fail väg, kommer på att jag sitter på fel buss och hoppar av och får vänta typ halvtimma på rätt buss, sedan bär det av till Göteborg. Väl inne på liseberg så hämtar jag ut mitt guldpass(<3) och sen går jag till scenen och där sitter hanna, lisa, jade, ella och marina och jag satt där ett tag (efter att ha hämtat mat med, som Hanna och Jade åt upp! ;D) .. sen orkade inte jag och Ella mer så vi gick runt och började snacka med folk som jobba där! ;) haha.. och letade efter Daniel men honom såg man inte till tyvärr.. :/ sen när det började typ så hittade vi bra platser långt bak men vi gick efter ett tag HEHE! najs! ville åka atmosfear men kändes fett taskigt att lämna ella så jag skippade det (A) ahaha.. ehm.. sen typ när det va klart så träffade vi tjejerna igen och jag och hanna skulle åka atmosfear och så typ skulle hon på toa och konstigt nog slutade vi vid scenen och ser att det är signering med veronica maggio ;).. så stod vi där i typ 48u59438 år och sen träffade vi henne. Svinsnäll va hon. Skrev typ "till Anna kram veronica maggio" bla bla bla. hanna snacka om att hon hade fått håll för hon hoppa så mycket, haha gumsan :'D sen typ va det time to go home och jag åkte hem. Sov hela vägen hem man bara "ojdå..!" haha.. 

idag: vaknade upp vid typ 8 för att ta bussen in till göteborg vid typ halv 10. haha. åkte samma buss som Axel så vi satt och snacka om allt mellan himmel och jord.. ;) och så fick jag reda på att hanna va tvungen att packa och bajs så ja jag smsade asmånga och ville ha sällskap men ingen kunde man bara "k :(" hahaha så va inne på liseberg aslänge själv man bara "atmosfear<3" liksom snacka asmke med vissa som jobba där, haha fick tom spela gratis ibland. MEN vann aldrig :( haahah. Snackade extra mycket med killen atmosfear! ;) hhaahah.. Men ah. Efter att ha åkt atmosfear 6 gånger, balder och kanonen 2 gånger var, höjdskrecken och uppskjutet typ 1 gång var och lite till så kom hanna och vi åkte tillsammans lite :D haha.. kul med sällskap ;) haha! Satt lite vid scenen och fick lite lottalgi <3  satt och stirra på scenen och snacka om vart vi skulle sitta och allt. aah! Älskar lotta engberg, världens goaste människa jag lovar! ♥ filmade när klockan närmade sig 6 och världen skulle gå under (och så skulle den det på dagen idag ;pPPpPpP) ahhah. ne men seriöst. Så kul. Sen kom man på att man va tvungen att springa till bussen för att den skulle gå snart. Smart Anna och Hanna ♥ men iaf hann med bussen hahaha och nu är jag hemma och jag har ätit lite, :) vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Kanske sätter på en harry potter film.. ;) haha ne vet inte. :) 

får se vad som händer i morgon. Ska nog bara njuta av livet som skulle avslutas idag och tänka på vad världens underbaraste skrev till mig nyss (<3333333333333333333333333)


jag och Maggio! :)


SÅ OTROLIGT UNDERBAR
du dödade mig :'D hahahahahah!
GAAAH! kan inte tro att det är sant asså..
AJLDGHDSLGJKFDLGHFDGKDFH nejdå jag blev
inte alls hysterisk och trillade av stolen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0