D A N I E L ♥



Du får mig att le även om jag mår sjukt dåligt
Det är dig jag lyssnar på när jag behöver stöd
Dina ord stutsar verkligen rakt in i hjärtat. 
Du får mig att må bra. 

Varje gång jag ser dig online ler jag som en fåne
Du får mig att bli lika sprallig som jag va när jag va 3 typ ;)
Ditt leende får mig att smälta..
Din röst ska vi inte ens snacka om!

Du har någonting som ingen annan har,
Du har rösten, du har charmen, du har leendet..
Men det räcker inte. 
Det är något mer, som jag inte kan komma unifund med.

Varje gång du svarar så skiner jag som om solen inte fanns
När du skriver till en, kommenterar eller vad som helst..
jag har aldrig mått bättre. 
Det är med dig som jag är som lyckligast!

Du är to good to be true som man nu säger, 
det finns ingen som dig. 
DU ÄR BÄST.
Du betyder otroligt mycket för mig :)

Just nu skulle jag bara vilja krama sönder dig,
ge dig en stor fet kram och bara vara den jag är.
Jag vill vara med människan som får mig att må bra,
det är då jag mår som bäst!

Tack för alla stunder med dig, 
det går inte att beskriva vad dom betyder för mig.
Hoppas att vi träffas snart. 
När jag är med dig mår jag så otroligt underbart!

Glöm inte att du är världens bästa,
och att det är du som får mig att skina upp.
kommer alltid att stötta dig :D
MASSAMASSAMASSA kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0