kläder och skor i livet ;D

tjo! Jag vet att jag är fett seg med att ladda upp bilderna från när jag va på Ullared, JAG VET! haha.. Men ah här kommer kläderna! :) och så lägger jag upp bilderna på skorna jag köpte i fredags ;) hahaha! JAG ÄR SEGAST!


en bikini som jag ska ha i Italien (hej jag längtar hejdå..)


ett gulligt linne ;D haha.. det är snyggare i verkligheten än på bild -.-


en annan härlig grej till Italien :D


haha såååå Anna, (linne<3)


moahha, busigt, köpte en för stor storlek för jag ville ha den så mke!
tjärlek på den (sitter och myser i den nu UNDERBART!)


en sköner kjol! :D Italen väntar ;)


SOMMARKLÄNNING! haha , hade den på alinas konf :)


JAG ÄLSKAR DOM!


tjärlek vid första ögonkastet JAO!! haha :D


den är jätte söt :$ ska nog ha den på studenten och skolavslutningen ;)


EN BILD FRÅN GOOGLE, för jag orkar inte med något annat :)


MINA ÄLSKLINGAR <3333 hahaahhaahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0