daniel norberg är alltid i mina tankar, eller vad säger ni ? :o


haha jag har inget liv på naturkunskapen ;) mitt mästerverk :D

det står iaf Daniel Norberg över hela pappret och sen i kanten där står det typ "Du får mig att orka gå upp på morgonen. Du får mig att le det är lilla extra stora leendet. Det finns ingen som dig och det kommer aldrig att finnas. Du har det där lilla extra som man inte kan sätta fingret på. Jag troodde aldrig att jag skulle börja gilla någon mer... hade visst fel, du är bäst!" och lite uppe i marginalen står "Finns ingen bättre, FINAST, LOVE, Bäst, Underbar, DU ÄR VERKLIGEN BÄSTAST I UNIVERSUM *GILLA*. Och ja, jag vet. Jag har inget liv. Har gett det till dig. TYP :D hahah..


VET ATT DEN ÄR ÅT FEL HÅLL MEN JAG ORKADE INTE ROTERA PUNKT


haha...


ENGELSKAN KLADDAR MAN MED ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel .... Ja, Norberg alltså! :)

Haha du är gale....t bra!

2011-05-16 @ 20:02:11
Postat av: Felicia :) ♥

Anna!!! Du är allt för sööööt!!! :DD ♥

2011-05-16 @ 20:21:45
Postat av: Michaela

Haha :-D sött:)

2011-05-16 @ 20:30:41
Postat av: Pernilla^^

HAHAHAH ANNNAAA!! DU ÄR VERKLIGEN GALEN!!! drf vi alla älskar dig för du är den du är!! :D <3<3

2011-05-17 @ 00:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0