läääger och konfirmation :D

tjo! känner att jag är sämst på att blogga (förlåt för det!!) men kommit hem från ett grymt roligt läger och en underbar konfirmation! Grattis Alina! ♥ men här kommer min helg! :) 

lördag: vaknade upp APTIDIGT och packade min väska, åt frukost och sen var det att bege sig till Kinna församlingshem och packsa sig in i bussen istället. Jag satt jämte en fin gitarr och en bas. ;) haha! Det va en underbar resa, snackade om allt möjligt, sjöng, gjorde "who stole the cockie(...)", dog för att folk kittlade sönder mig.. och ja. Va allmänt glad! :) Vi stannade vid ett randome FH (eller nej egentligen inte men kommer inte på vad det hette :D HAHA) åt lite lätt mat, (intresseklubben antecknar att det va nyponsoppa och macka :D) och sen körde vi lätt samling! Kom med en UNDERBAR grupp! :) dock orkar jag inte räkna upp. Men vi pratade om Liv (hahah, det är en i gruppen som heter det med ;pPpPpP) det va jätte intressant! :) sen direkt efter det så åkte vi runt lite i bussen, hade lite ruligt, satt och flabbade ihjäl mig och ba hade det najs :D så stannade vi och åt, sprang till Ica och gjorde så att vi blev försenade (ojdaaaa..) och så åkte vi och kollade på havet och hade det mys där HIHIIHIHI (vattnet va jätte varmt, havet<3 hahahaha -.-) och sen åkte vi vidare till Rodelbanan! DET VA SÅÅÅÅ FETT KUL! hahaha :D trodde jag skulle dö av nervositet, första rundan körde jag och felicia i 0.00000000000000054864598 km/h och skrek skiten ur oss ;) men sen drog vi på MOGAHAAH! åkte några gånger med Felicia, sen med Julia, Jaqueline och Joachim samt att jag åkte själv! HIHI! det regnade så otroligt mycket på slutet så det kändes inte som att det va någon idé att sluta om man ändå va så himla våt .. haha! Men ah. Sista åket med Jocke så åkte vi nästan ur, man bara kuuuuuuuuuuuul! :D haha. Men sen väl inne i bussen så satt vi 4 stycken på 2 säten hahaha och sen slutade det med att vi satt ehm.. typ 7 stycken på 2 säten.. tror jag.. tills vi inte orkade ha så många i knät och då va det bara vi 4 kvar. snacka om att man blev mosad eller. hahah.. ;) xD Iaf framme vid FH igen, med alla blöta kläder som hängdes upp och allt så åt vi trevlig mat, snackade, flummade, hade andakt, kollade på esc (och ja det va mysigt och ja alla blev döva av en viss anledning.. EHM) och sen skulle man sova och bara neeej :( fick säga hejdå till hela sverige kändes det som eftersom jag va tvungen att åka tidigt dagen efter. Sov i soffan med haha... Sofia.. vi delade på en jätte liten bit man bara myyyyysigt..! fast det slutade med att jag trillade ner :D hahah.. (A)

Söndag: vaknade upp tidigt igen, sa hejdå till dom som va vakna och satte mig i bilen till Göteborg och försökte torka mina skor i fläkten i bilen HE HE ! men åkte in! Gick in i kyrkan, hälsade på Alinas föräldrar och satte mig nån helt annan stans HAHA! När konf började dog jag lite för dom gjorde väldens bästa drama till en underbar låt! love it! Sen fortsatte dom med dramat. Dom gjorde lifehousedramat, (för övrigt känner jag dom som spelar där ;D) fast med fler människor och då rann tårarna på riktigt asså ;) man bara "ingen kollar på mig nu OKEJ?!?!!?" sen körde dom världens bästa JBlåt, ;) men så efter så åkte jag hem till Alina och hade det trevligt med henne och lärde känna nya människor. Vi åt lax (det är en fisk jag vet :'D) och sen åkte jag hem och har inte gjort så mycket, nu blir det sängdags, duschar imorgon.. (A) GODNATT!

här kommer bilder, som vanligt har jag inte med mig min kamera och man bara kuuuul<3 så HANNA X2 JAG VISAR ERA BILDER IGEN, dom är ju så fina :$ hoppas att alla lägger märke till mitt ego, jag tog bara blider som jag va med på HAAHHAH














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0