underbara!!

tjo folket! 

sitter och försöker skriva en recension på min engelskabok.. hahaha.. som jag ehm inte läste ut så jag skriver på en gammal bok istället :'D haha.. super! Harry Potter! HAHA vad annars liksom :'D
Idag så skulle jag typ åka för att spela på konserten när hanna säger att Eddie är inne på chatten haha. Jag blev svinglad men vågade såklart inte skriva först, men sen skrev jag och han va underbaraste! ♥ inte ofta han är inne på chatten så det va en helt annan känsla att sitta och snacka med underbaraste Eddie ♥ inte för att det blev så långt för han va tvungen att logga ut :( haha.. men det va ett tag :) Men sticker till skolan och spelar så fint (utan att sätta på ljudet på basen, fint!) och allt gick jätte bra. Så kommer jag hem, loggar in på facebook och sätter mig och äter och ser sen att det blinkar rött där nere vid daniels ruta, haha blev jätte glad! :) älskar när han skriver :D haha! Så satt och prata med han ett tag och han va ju lika underbar som vanligt, men ehm.. ja .. som alla andra så mobbade han mig för att jag glömde sätta på ljudet hahaha :( men ah! ;) 

Imorgon ska vi till borås med klassen och kolla på museum.. haha .. ska ha piano sen.. men måste åka tillbaka till skolan då och det orkar jag inte.. haha får se :$ men jag spelar hemma isf (A) jag lovar ;) haha... men ah. Måste typ lägga mig nu för annars kommer jag va död imorgon ;) haha.. godnatt!! :):)


daniel är finast! ♥ HAHAHA.. som att jag skulle välja maggio framför
honom... KNAPPAST :'D ♥


finaste Eddie på chatten... love love love! ♥ "hej älskling!" ♥


sen gillade underbaringen en bild som jag la upp i Februari, 
haha, tjärlek! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0