tack... ♥


det går inte att beskriva dig med ord... tack Daniel :'D

typ sitter och försöker plugga och kommer på att jag ska kolla min blogg, går in på den och ser en ny kommentar, "Daniel Norberg" jag typ flyger 394380 meter upp i luften MED DATORN. (A) och typ blir först sånhär ":'o" ...
sitter och tänker skriva till honom ett bra tag, men jag visste inte vad. jag liksom kunde inte få fram ord. Men ville inte vara glad i Onödan, om det inte va han liksom. Så jag börjar skriva med en hel del personer och först och främst Sara och Cissi tjatar.. -.- men det slutade med att finaste Cissi frågade.. INGA ORD. han sa att han hade läst hela.. :'D .. då började jag fatta på riktigt. Typ svettades sönder (haha..) och började gråta... sen började jag skaka med.. han är bäst okej. :'D.. ville inte vara en sån person som reagerar så men det går inte att undvika hur otroligt glad och förvånad jag blev. Är fortfarande i chocktillstånd ska jag tala om för er :') HAN HAR VERKLIGEN LÄRT SIG HUR HAN FÅR MIG ATT LE :'D... går upp och ska äta och inser att när jag ställer mig upp så typ darrade jag .. haha.. men började gå och i trappan vek sig bara benen. DET VA FETT LÄSKIGT! ahaha "daniel gör dig knäsvag anna! :'D" hah men lyckades ta tag i något innan jag föll. HAHA. jag vet inte varför jag reagerar såhär egentligen. jag menar, han har länkat i min logg, skrivit meddelande, skrivit på chatten, varit inne på min bdb, svarat mig en massa gånger. Liksom ofta jag reagerar så. Men jag va chockad över att han kommentarede antar jag ;) haha.. 

nu ska jag försöka att äta upp (det går inte bra.. har inte kommit så långt, det går inte i .. hahaha) och sen sova.. kommer somna med världens leende på mina läppar..

DANIEL, DU ÄR BÄST. jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0