pyramiden i Danmark

hejsan alla människor! 

innan jag bäddar ner mig i sängen med en bok och fin musik (daniel..) så ville jag bara säga att jag hade det awesomet roligt i Danmark idag! :) haha.. Det roligaste va som vanligt fritiden ;) hahah.. LÄNGST UPP I EN PYRAMID SOM VÄLTER SEN<333 haahhaha ;)

imorgon blir det Veronica Maggio på Liseberg, och massa vänner och kanske några åk i randome karuseller! ;) (atmosfear tar jag som ett MÅSTE!) sen hoppas man på att man får träffa världens bästa där med ;) :D 

här kommer iaf en randome bild från jag längst upp i Pyramiden :) (melinas bild!)

KRAMAR


Längst ner från vänster: Oje, Gustaf, Jasmine, Sandra, Andreas, David,
Stina, Anne, Matilda och jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0