nu luktar det grillrök i hela kinna!

hej allesammans! Igår hade jag det fett trevligt. Åkte till Felicia vid 3 kanske efter en otroligt underbar snackstund med Tina. Sjukt roligt att träffa henne. Har seriöst inte träffat henne på JÄTTELÄNGE! men ah.. kom till Felicia, satt och snacka med hennes trevliga släktingar och kollade när dom gjorde balkongen fin! (riktigt fin) och sånt. Sen cyklade vi till hedgärdessjön, skenesidan och hade det riktigt mys. Väntade på alla andra, till slut kom dom, vissa badade SVIN KALLT tro mig jag tänkte bada.. MEN bara att doppa fötterna gjorde att jag inte hade någon känsel så jag bara.. "ehm nej (A)" så.. HE HE HE HE .. men kollade på alla andra galningar. ;) Sen satt vi ju framför elden, spelade kubb, brännboll och sånt (jag spelade inte HAHA) och satt och grillade och hade det fett mysigt.. sjöng sånger kring elden (som jag måste tillägga att EINAR till hjälp med andra gjorde, annars blir han sur ;D) haha det kunde typ låta "It’s Friday, Friday Gotta get down on Friday".. (och så va det lördag ;pPppPPpP) och typ "baby baby baby oooh" ... man bara "FINT JOEL.." iaf hade det fett trevligt... gick nattliga promenader och kollade på stjärnorna och vattnet och tänkte extra mycket på en viss person.. ja det va fett mysigt. Älskar mina vänner ♥

nu ska jag ta en dusch (eftersom ni förstår att jag luktar grillrök i hela kinna..) och sen ska jag och mor min åka till Ullared.. får ta och plugga i bilen.. PROV imorgon.. HA DET BÄST ALLA FINA MÄNNISKOR! :) bilder kanske kommer senare :)


några va med som är med på bilden :)

Kommentarer
Postat av: Din fru ;) ♥

Asså underbaraste kvällen ever!!! :D:D:D:D:D älskade människor och all sång och den underbara brasan!! det kan inte bli bättre (a) vill tillbaka såååå mkt!!!! hmm konstigt ;) ♥♥

2011-05-08 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0