en dålig dag..

tjenare, well kan inte säga att detta har varit en bra dag. Vaknade av att mamma ringde vid 8 och sa typ "anna du ska va i skolan om en timma" jag typ bara "mmh" och såklart somnar jag om. Vaknar till vid halv/kvart i 10 och inser att jag börjar om typ en halvtimma. man bara "KUUUUL!" tar på mig kläderna, slänger i mig frukosten och packar idrottsväskan lite halvslarvigt (glömmer handduk SÅ KLART) slänger mig på cykeln och kommer iväg vid 5 i 10. Inser att jag har 10 minuter på mig att ta mig till skolan , cyklar som en dåre.. skäller på bilar (A) och tillslut vid 5 över är jag framme. Springer ner till idrotten ser att vi ska samlas ute, springer dit och inser att det bara är 3 från min klass där, då blir man lite "-.-" och så frågade jag om vi inte hade börjat och får svaret "nej vi börjar kvart över!" .. HAHA JÄTTE KUL! men smälter det snabbt och börjar gå en promend och skit som vi skulle och känner av att min allergi slår ut (och ja jag hade tagit tablett..) men går ändå och kommer tillbaka och inser att vi ska köra styrkepass. Jag gör det jag blir tillsagd men råkar komma lite för långt ner på en armhävning (MVG<33) och får gräs i nästan och hela fejjset och nyser så jag typ dör. Mår inte så bra men går ut och går igen ;) ahah.. och känner att det är rätt i bröstet och tillslut fick jag gå in och det släpte allting.. då tänkte jag "TÄNK OM JAG INTE SKULLE TAGIT TABLETT, duktig anna<3) älskar utomhusidrott med pollenallergi <33 haha... men så går jag in och äter skiten ur mig eftersom jag va svinhungrig, träffar maria och står och snackar med Anton och en annan tjej typ ett tag när anton frågade om jag stalkar Robin Bengtsson och jag berättar att jag sett/träffat honom 2/3 gånger, en gång i  Kinna på mingla , en gång i borås innan erik (glömde nämna bussen..) och sen typ sa Antons kompis att hon typ känner erik och då började paniken vidga sig i kroppen på mig. tror hon märkte det. Hon känner visst en i heat och träffat erik jätte mke men bara "... :(" JAG SAKNAR ERIK SÅ DET INTE ÄR KLOKT ASSÅ!) hade matte, satt och tänkte på alla grejer vilken otur jag har hela tiden. Missar hans bästa spelning (alingsås..) får knappast träffa honom i borås! Missar honom med 5 minuter på Rix.. Hanna träffa honom dagen innan jag åker till gbg, jag letar efter honom och får reda på att han hade befunnit sig utanför där JAG letar dagen efter.. alltid mig.. :( om inte ens att lyssna på daniel räcker för att få mig på bra humör.. vad funkar då ? :/ 

aja.. ska ta och plugga nu. Vi hörs väl när jag är på lite bättre humör!



OKEJ MOBBA MIG INTE JAG VET ATT JAG VA GALEN DÄR :$ haha higher .. en sjukt stor fjortis-
varning jag vet. Men jag hade en anledning att va så galen på higher. FAKTISKT (A) HE HE HE



NYHETER

haha här kommer ett till klipp från Borås (allt händer där..)
som jag inte kan typ bädda in..  HÄR och här kommer lite mer från det klippet
hahahahahahahahaahahahah vi skrek innan han kom med micken :'D
HÄR KOMMER DET
"vem är det ni väntar på ? "

"ERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!" 

HAHAHAHA förlåt Li men din blick asså .. ;P

hejdå..!

såklart ;) ahha! 

åh erik :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0