with you everything is perfect! ♥

tjao! 

asgött! jag har sovmoooorgon! Haha. Min gitarrlärare har annat för sig (det lät som om han inte VILLE! haha, det lät med fail..), brukar ju ha det annars med men nu har jag ännu längre ;) haha. Iaf. Ska ta och ställa mig i Duschen och sånt! Imorgon är Elins begravning. Har tagit ledigt för att gå på den. Jag vill verkligen det..! aja.
Hoppas att ni mår bra förövrigt! Nu blir det duuuuusch!


seriöst, hans röst. Hur kan folk säga att han INTE kan sjunga. Har ni ens lyssnat? :)
så himla bra. SAKNAR HONOM. snart 4 månader sedan! :( vet att jag inte borde klaga på 4 månader
jag har väntat 8 månader. Vissa har inte träffat honom på mer än ett år, vissa har inte träffat honom
alls.. Men saknaden svider verkligen. RABIH JABER! tjärlek, tjärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

så jävla underbar, han går inte att beskriva med ord. <3

2011-03-10 @ 17:09:58
URL: http://itshanna.blogg.se/
Postat av: malin '

shit, började le direkt när jag hörde honom börja sjunga.. kärlek till honom ♥

2011-03-10 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0