HEJ JAG ÄR LYCKLIGT DANIELTOKIG (inte tågtokig som daniel!)

tjo blöggen haha! idag va och och mia och ehm calle och kolla på daniel i Uddevalla! Haha! Alltså det va så rörigt vi kom dit gick in och åt och tänkte "ja men torget hittar vi" ja och torget hittade vi! men dom hade flyttat det! HAHA! vi gick runt och leta och tillslut frågade vi någon. hehe :P hahaha han bara "daniel norberg eller?!" HAHAHAHA! vi bara "hehehehehehheeheheehehe jaaaaaaaaaaaaa (A)" och så berättade han och så kom vi in och som tur var va det förtjenat (STAVAS DET SÅ?) och så vi missade inte när han sjöng HIHI så kommer han ut och jag och mia bara "aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!" HEHE! han va lika awesome som han brukar! han sjöng typ 5 låtar tror jag att det va :) en egenskriven låt (OMG JAG DOG DOM VA BÄST!! hahha) en svensk låt och sen haha "tågtokig" med galenskaparna! så himla kul! sen sjöng han två engelska låtar som jag inte orkar skriva upp ! Men det va kul ändå ;) HAAHAH så bäst är han! lutade mig mot väggen och blundade (INTE HELA TIDEN MAN VILL JU SE HONOM OCKSÅ LIKSOM!) och bara NJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT! (till och med calle säger att han är BRA! det är sjukt HAHAH!) sen så gick vi ut när han va klar typ eftersom det va KOKAHETT där inne! Så typ tänkte vi "men han är ju INNE!!" så då gick vi in, MOT STRÖMMEN AHAHAAHA! och javisst där stod han! :D hihi så snygg och fin och helt underbar jamen visst! :)
"men där är ni ju!!" HIHI så mys kramar man fick och sen typ snacka han med bert i i592759 år eller nej .. föresten, bert snacka med honom! ahaha! skulle ju sagt att jag hade släkt från skara ju ;) haha! men iaf så kom det fram några till och typ ville träffa daniel och ta kort och sånt med honom så jag och mia stod åt sidan och jag höll i daniels fina (!) GITARR! har typ en likadan! HIHI! iaf så typ stod vi där och jag började klaga på att det va varmt HAHA.. så ah.. då sa daniel att vi skulle följa honom och vi gick ut! haha! och då mötte vi hans mamma! "det här är mina galna" hahaha! man bara ... haha jaha x) och jag snacka lite med henne och sa att hon hade en fin son. HEHE. Och så kom vi ut PÅ RIKTIGT och där stog hela tjocka släkten norberg! trevligt trevligt men vi ställde oss i sidan och ah han typ sa nåt och alla kolla på oss och sa hej..! hehe jag och mia stod förövrigt och tog en massa cepe kort och calle tog en jag såg allmänt drogad ut på så ingen mindre än jag får gapflabbattack och kände verkligen blickarna på mig .. hehe.. x) ah men iaf. så kom daniel till oss sen och vem vågar inte säga någonting .. JO EN VISS ANNA MARIA ERICSSON! (fint namn)! hahaahah men trevligt! "hur långt är det från kinna" HAHAHAH jag frågade calle (A) HIHI och då skulle dom såklart presentera sig själva "hej jag är daniel!" HAHA jag tror calle vet det faktiskt ;) "skulle du hem vid 8?" haha.. klockan hade redan passerat 8 då men trevligt :) <3
hahahaha sen varför mia boxa honom i magen vet jag inte. Men gulligt va det iaf! :D "du har en snygg vägg hemma, det fattas bara en stoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor bild på mej!!" hahaha. Typ mer av samtalet kommer jag inte ihåg x) men en sjukt mysmys danskram med honom sen när vi skulle gå och han med. Han skulle hem och snacka med sin farmor, hahah! ah iaf. Sjukt trevligt va det! ;) 

JAG FICK TUNGHÄFTA JAG VET OCH JAG TOG INTE KORT MED HONOM MEN DET VA BÄST ÄNDÅ PUNKT SLUT.
HAN ÄR BÄST! HIHIHIHIHHIHIIHHIHIHI! 

‎"han där Daniel verkar va en riktigt trevlig typ. Han kan ju faktiskt sjunga också! men så tyst har jag aldrig hört dig!"

vet inte hur jag ska tolka det sista calle HAHA. Men visst DANIEL KAN SJUNGA OCH HAN ÄR TREVLIG! :)

nu ska jag sova ! GODNATT ALLA FINA!


HEJ JÄTTE FIN VÄGG//daniel. ne okej, vart i hela friden ska jag få
plats med en stor bild på den bästa ? hmmmmmmmmmmmmmmm!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ^^ Ofta ni stod kvar så länge och snacka med honom! :O Aja, ni hade ju åkt rätt långt :s Jag hade träffat Daniel innan på tisdagen när han gick av tåget i Uddevalla.. Men då var han så himla trött så vi sa bara Hej. Men sen när båda hade kommit hem satt vi och chatta jättelänge på facebook ^^ haha så himla kul ;P

2011-04-02 @ 22:44:49
URL: http://sarabergstrom.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Jenny- du vet hon där som kommenterade Daniels blogg om att komma till den här grejen i uddevalla, som du sen svarade på :)



ojoj.. det verkade inte vara så misslyckas att åka till uddevalla då! vadå? jag? avundsjuk? Jo, ganska! haha..

fult att min kära körledare (som man kan säga är en ganska bra kompis till mej) typ är jätte bra kompis med Daniel, och att jag inte ens kan använda honom för att träffa honom!

jaja, jag ser att du har haft en riktigt bra dag iaf!

massa kramar!

2011-04-13 @ 21:31:11
URL: http://jjennyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0