GET A LIFE!

jag vill att alla ska ha klart för sig en grej.. jag blir inte en annan människa för att jag lyssnar på justin bieber? jag är väl samma människa fast jag lyssnar på honom? förstår inte alla fördomar om honom. JAG LÅTER ER LYSSNA PÅ ERAN MUSIK LÅT MIG LYSSNA PÅ MIN, hur sjukt svårt kan det vara? justin är en grym sångare. Han är grymt snäll och han bryr sig om sina fans. Han sjunger sjukt bra, NEJ han låter inte som en tjej. Han är STOR större än vad ni själva kommer att bli kanske. SLUTA TRACKA NER PÅ JUSTIN BIEBER och sluta tracka ner på hans fans. Mår ni så himla mycket bättre för det ? nej! Jag vet många, därmed jag (!) som har hållit det hemligt att man lyssnar på jb, just för att man inte vill att folk ska börja hacka på en, Man vill inte att folk ska typ "bryta upp kontakten" för att man lyssnar på en underbart duktig kille! alltså det är så löjligt så det inte är sant. JAG BLIR INGEN ANNAN MÄNNISKA FÖR ATT JAG LYSSNAR PÅ JB och jag tror inte att någon annan heller bli det. liksom det är ju bara för allt folk att ACCEPTERA att man gillar honom. Nu säger jag inte att alla som inte gillar honom är taskiga. För det vet jag att många inte är! MEN jag blir så sur på dom som säger man typ är dum i huvudet om man lyssnar på honom, att man är en stor fjortis och bla bla bla! JAG VET INTE EN ENDA MÄNNISKA TYP SOM INTE GILLAR JUSTIN BIEBER SOM INTE SÄGER NÅGOT ONT OM HONOM. visst det finns folk. särskilt efter de har sett filmen. MEN det finns 385902589485 fler som är såna där jobbiga haters! Get a life. Skulle jag hoppa på er för det ni lyssnar på ?! jag brukar inte direkt sitta och klaga på att ni typ lyssnar på ... metallica eller vad dom nu heter till exempel. och jag tror itne att det är många som gör det! DET ÄR BARA ATT INSE LÄGET. han är stor! han kommer att bli ännu större! Han har släppt världens bästa självbiografi, han har gjort en film. HAN HAR SÅLT EN MASSA PLATTOR! han har 841794813 stöttande fans i ALLA åldrar! (visst det är de små och tonåringarna som låter mest men jag vet många fler äldre som lyssnar på honom) HAN LEVER SIN DRÖM! Han har lyckats! Han jobbar med stora artister som Usher, Chris brown och liknande. HAN ÄR STOR, HAN ÄR GRYM! bara inse faktum! 

jag skiter i vad jag får för kommentarer på detta inlägg, jag kanske får 83854927489 haters över mig och jag bryr mig inte ! Det kanske bara blir haters som kommenterar, JAG BRYR MIG SOM SAGT INTE! alla får väl gilla vad man vill eller? NÄR BLEV DET FÖRBJUDET. vi bor i ett land där man får tycka och tänka vad man vill JAG VET! MEN! då får väl jag tycka att justin bieber är bra, jag får väl tänka att alla JB-hatare kan sluta eller?! 
get a life säger jag bara. :) ni är nog inte så mycket bättre själva. PEACE


I will never say never, I will fight till forever..! <3




världens bästa bok! den är på engelska med så då får man ju träna
den! jag älskar verkligen att läsa den så mycket att jag glömde av
att läsa till provet på onsdag. WOPS! HAHA!


nu ska jag sova. BIG LOVE!

Kommentarer
Postat av: Maaria

Älskar dig för den du är<3

Oavsett vad du lyssnar på eller gillar så tycker ja om dig lika mycket :)

Och.. han sjunger faktiskt bra det måste jag erkänna! Jag har typ aldrig lyssnat på han :P

2011-03-29 @ 10:31:01
URL: http://maryhline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0