HÄR FÅR NI VETA LITE OM MIG OCH DET TYCKER NI ÄR JÄTTE KUL ELLER HUR!

sånt här pysslar jag med när jag har tråkigt :)


99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? -
Anna Maria Ericsson

2. Exakt ålder? - 17 år 4 månader och 26 dagar!
3. Vart bor du? - Kinna, Mark, Västra götaland, Sverige.

4. Bor tillsammans med? - Mamma Maria, Pappa Jan-Olov och bror Carl-Olov (Calle!)

5. Husdjur? - inga alls! :)

6. Färg på ditt hus? - grått fult tegel :)
7. När är du född? - 19 oktober 1993
8. Klass? - Es2

9. Vilket år tar du studenten? - 2012! (haha, jag hinner innan världen går under ;))

10. Något jobb? - nej nej! Fritid kallas det! ;)
11. När ska du sova ikväll? - Blir väl runt 23.00 kanske. ;)
13. Duschat idag? - Yes i morse!
14. Kramat någon idag? - noepp! inte hunnit så långt!
15. Pussat någon idag? - haha nej :)

16. Vad har du ätit? - Frukost och en paj till lunch (A)
17. Dagens klädsel? - lacktights och en svartvit tunika samt ett svart linne under :)
19. Dagens sötnos? - Eddie Razaz :)<3
20. Dagens roligaste? - dude, jag själv såklart!
21. Har du många vänner? -
ja jag har fett många vänner och älskar dom alla! ;)<3
22. Hur många har du kysst? - Privat! ;)
23. Vem kramade du senast? - haha jag kommer inte ihåg. ;)
24. Hur många vill du ha sex med? - privat!
25. Hur många har varit otrogna med dig? - hahah ingen vad jag vet.
27. Har du pojk-/flickvän? - nej nej! :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mammsen!
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Hanna! och det stod "Ja gör det :D"
mohaha, ni vet inte vad det handlar om tihihi!

FAVORIT:
31.
Film? - Alla Harry Potter filmer (hihi nej jag är ingen nörd B), Twilight filmerna, the last song (<3) och många fler! :) hihi
32. Låt? - haha jag har många låtar jag lyssnar på! men just nu spelas nog Cassandra med Danny (<3) mest <3
33. Mat? - Tacoooos!
34. Dryck? - Fanta exotic ! (ALLTSÅ DEN ÄR SÅÅÅ GOOOD<3)
37. Stad? - Stockholm! men göteborg funkar bra det med!

38. Land? - USA, England och Sverige (Sverige för att vi har sååå många bra idoler här ;))

39. Ämne i skolan? - Esamble! (musik! :D)
40. År? - 1993 (HALLÅ JAG FÖDDES DÅ!)

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
DanneBoy <3 (Daniel "bästa" norberg<3)
42. Personen du kysste? - ;)

43. Gången du spydde? - no idé! nån gång förra terminen tror jag. 
44. Gången du grät? - Igår! Saknar erik så fking mke :(
45. Pizzan du åt? - Hawaii och kebabpizza! :D

46. Gången du var i Göteborg? - Förra helgen med Lisa och Jade <3

47. Gången du var i Stockholm? - ett bra tag sen, tror det va 2008 kanske? ;o
48. Gången du var full? -
priiiivat!

49. Gången du var hög? - haha jag blir hög bara jag får i mig lite väl mke cola!
50. Personen som såg dig gråta? - Ingen aning faktiskt! Calle tror jag!

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
Både och!
52. Hund eller katt? - haha hund och katt ;)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - jag är en hemma person, men jag älskar att vara med kompisar på helgerna och kolla på film och liknande. Vet inte hur man definerar det!
54. Tv-spel eller datorspel? - Dator :)
55. Singel eller upptagen? - Både och! dock trivs jag som singel!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -inget av det! haha

58. Ragga eller bli uppraggad? - båda! haha
59. Big brother eller paradise hotel? - BIG BROTHER<3

60. Svart hår eller blont? - spelar absolut ingen roll!
61. Blåa ögon eller bruna? - båda är fina!
62. Choklad eller lakrits? - BÅDA<3
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm :)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - VÄNSTER! hahah jag är det! daniel är det<3
65. Coca cola eller fanta? - fanta exotic! haha annars cola!
66. Pizza eller kebab? - Pizza och Kebab haha. (beror på vad jag är sugen på!)
67. Randigt eller prickigt? - Randigt!
68. Älska eller älskas? - båda är väl mys:)
69. Leva eller dö? - leeeva! :)

ANTAL:
70. Personer du älskar? -
för många för att skrivas upp här!
71. Personer du hatar? - jag hatar inte, jag ogillar bara ;)
72. Personer du har haft sex med? - PRIVAT
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - privat!

74. Glassar du ätit på en dag? - har nog kommit upp i ehm.. 5 (A)
75. Gånger du gråtit på ett dygn? - många gånger :$
76. Gånger du haft minnesluckor? - ahah jag kommer inte ihåg !

77. Piercingar har du? - Öronen!
78. Personer du saknar just nu? - Många! bland annat ALLA mina idoler!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - det är rätt många gånger faktiskt..


VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
No comment!
81. Ska du träffa imorgon? - Folket i skolan, samt folket på KU!:D
82. Sjöng du senast för? - hahah Calle. Han va tvungen att stå ut ;)
83. Hade du senast en konversation med? - viccan!
84. Spelade du tv-spel med senast? - Calle, Marcus och Sarah
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - haha inga namn nämns!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hahah. (A)
87. Förtjänar att dö? - nobodey!
89. Vill du sova brevid inatt? - Min kudde<3

 

VAD:
90. Gör dig glad? -
Musiken, Vännerna, Familjen, Idolerna, Dansa och så vidare! det finns mycket! <3

91. Gör dig ledsen? - saknaden efter alla! Vissa låtar, döden, mobbning, krig och så vidare!

92. Vad vill du helst göra nu? - Träffa mina fina killar<3
93. Önskar du att du slapp göra? - Läxorna (DOM LIGGER I VÄSKAN EHM XD)

94. Vill du ha nu? - massa kramar, tjärlek och tid med mina idoler<3
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Datooor ! 
96. Längtar du till? - Sommaren 2011! (Italien, Stockholm, massa spelningar.. SOOOL)
97. Tycker du om dina betyg? - dom är okej, men dom kan alltid bli bättre!
98. Ångrar du i ditt liv? - det finns mycket jag ångrar
99. Är det bästa som har hänt dig? - Jesus, Mina idoler och alla mina vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Hahaha tönt anna :) DANNYYYY! <33333



Yeah! I know you love me :')

2011-03-17 @ 14:39:53
URL: http://linneaholms.blogg.se/
Postat av: a d r i a n a | anaphoto.

sv: hahah duja /: kommer, bankar, drar därifrån, pussssss

2011-03-17 @ 15:42:11
URL: http://anaphoto.webblogg.se/
Postat av: Hanna

sv, HAHAH asså anna.. när du kommer hit MÅSTE vi baka, lovar dig det kommer bli värre än KAOOS!! xD



Hihih jag vet vad sms:et handlade om, moahahaha =D

2011-03-17 @ 20:07:22
URL: http://itshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0