Rest in peace!

hej alla fina läsare! förlåt att jag inte har bloggat idag. Har verkligen haft fullt upp. Elins begravning va idag. Fy den va hemsk.. Visst den va fin men ush, jag tyckte det va jobbigt. och jag kände henne inte så väl.. R.I.P Elin. Du va en dansade ängel på dansgolvet! Nu är du en dansade ängel i himlen. Vila i frid!

efter det så va jag med Felicia och planerade andakten.. fikade och stack till KU! trevligt folk, trevligt över huvud taget. Owe pratade jätte bra (om det jag skulle ta upp på andakten så AH jag bytte ämne), sen lekte dom och jag och jacki satt och spelade massa musik och jag planerade den nya andakten "ingen har större kärlek än den som ger sitt liv för sina vänner".. det bibelordet betyder mycket för mig och jag blev själv berörd när jag berättade varför.. så ja. Men det gick bra. :) 

Imon ska jag till Götelaborg och träffa finaste Jade och Lisa! Det ska bli jätte kul! Vi ska kolla på melodifestivalen och bara chilla och ha det gött och najs o kul, lovar! ;) haha! TAGGA! 

nu ska jag sova. GODNATT! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy<3 Alltid jobbigt på begravningar men de blir ju värre när det är så unga:o



Jag kolla inte på melodifestivlen :P Fast hörde att saade vann.. Har inte ens hört låten xD



Seeees imorn :d <3<3

2011-03-13 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0