hej och hå, underbara idoler två! (och en massa andra med, :D haha)

tjena folks! (ALLTSÅ JAG BÖRJAR TYP BLI EN SÅN DÄR MÄSTERBLOGGARE!)
ibland ORKAR man bara inte stanna i skolan i 4.5 h och va en duktig flicka (JAG ÄR DUKTIG ANNARS :D)
så det leder till att man går hem ;) och jag kommer inte palla att ta mig till sista lektionen för INGENTING! (för det är det vi gör typ, ingenting :)) så nej jag ska vara hemma och va duktig och plugga istället (HAHA kolla jag är visst duktig :D) så ah! :)

jag har väldigt underbara idoler! ibland önskar man att alla kunde få känna av den känslan och logga in och se typ "rabih jaber gillar till logginlägg" "eddie razaz gillar ditt logginlägg" "geir rönning har kommenterat ditt logginlägg" "daniel norberg har kommenterat ditt logginlägg" och liknande saker! :) haha det är underbart! Alltså.. DÅ HAR MAN UNDERBARA IDOLER! jag menar, hur många gillar sina fans logginlägg till dom? svarar på dom? svarar på chatten (daniel<3) och så vidare? INTE MÅNGA! :) så innan ni säger en massa saker om dom. TÄNK EFTER. Dom är fett underbara! DOM FÅR MIG ATT MÅ BRA punkt! idag när jag kom hem så det första jag får se är liksom "Geir rönning har kommenterat ditt logginlägg" och senare "eddie razaz gillar ditt logginlägg" "eddie razaz har kommenterat ditt logginlägg" alltså... DOM ÄR BÄST!




Kommentarer
Postat av: MAAAAAAriiiia

Hahahhaha! Det är tillåtet att skolka ibland xD Fast ja blev lite förvånad när du skrev xD HAhha :)

Snygg header du har nu btw :D

2011-03-17 @ 18:07:59
URL: http://maryhline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0