Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför

gutenmorgon!:) jag sitter i skolan nu! Jobbigt när man måste anpassa sig efter skolan när inte bussen gör det! ;)

iaf. Nu sitter jag och ska snart ha gitarr, känner på mig att det kommer gå lika awesome som jag är. (alltså.. mitt självförtroende ligger på max nu! HAHA)

JAG KOMMER INTE BLOGGA NÅGOT MER IDAG ANTAGLIGEN FÖR ATT JAG SKA TRÄFFA VÄRLDENS BÄSTA DANIEL IDAG! ♥
sett fram emot denna dagen så fett länge och nu kommer den (TACK CALLE!) åh lycklig chey här ;)

hmm.. vem skulle jag vilja byta liv med? någon kändis? i USA? som känner Justin! HAHAHAAH! (JAG ÄR BEROENDE ATT TRÄFFA HONOM OKEJ!) ja så får det blir ;) vi kör på dom jag ogillar mest, typ Selena Gomez, Miley Cyrus och dom. Haha! Yeah (jobbigt att dom är så fett nära Bieber..................)

HEJ JAG ÄR FORTFARANDE GLAD! Hoppas att ni fattat det nu.

hon heter anna hon heter anna, raj raj raj raj, och hon är glad och hon är glad, raj raj raj raaa!

ååh, nicke och nilla <3 Nej okej. Nu ska jag va normal! :) vi ses! BYE!




Kommentarer
Postat av: victoria

Du kan inte vara normal =) <3 Hahaha!

2011-03-31 @ 21:20:12
URL: http://vbergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0