Dag 16 - En annan bild av dig själv

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

nu är det bestämt! Imorgon blir det att åka till Uddevalla med bror min (TACK CALLE TACK!) och stanna på vägen snabbt och hämta upp finaste Mia! <3 DET KOMMER BLI FEEEEEEEEEEEEEETTT!!! Jag kommer nog aldrig kunna tacka calle nog för detta! (TACK CALLE!) haha.

hmm.. en bild på mig, det får bli en till oredigerad bild på en osminkad och väldigt ja , finnig (HAHA :$) Anna! :) NJUT INTE FÖR MYCKET NU, JAG VET ATT JAG ÄR SNYGG.......................................... 

GODNATT!


TUMMEN UPP ATT MAN SKA TRÄFFA DANIEL I UDDEVALLA IMON!
söt jag är! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0