Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad

cha cha! har precis läst ett bra antal sidor ur den tråkigaste boken ever, efter "dvärgen"... den va strået tråkigare ;) haha. okej nu kommer den fina listan igen :')


haha jag blir alltid glad när jag lyssnar på denna låten! :D ♥

when you fall med erik grönwall, jag hittade inte bara den låten på youtube
så spola fram till ... 2:58 så kommer låten som jag alltid lyssnar på när jag
är ledsen, lyssna på texten. så jäkla underbar ♥


HAHAHAHA! alltså, kolla jag gick runt och sjöng på denna i helgen med
Lisa och Jade och dom hade inte hört den.  Så ja, jag lyssnar på sånt här
när jag är uttråkad :')

jag lyssnar på denna när jag är sur för jag blir alltid glad igen när jag
hör den! ♥

om ni bara lyssnar på låttexten (lyssna gärna på han som sjunger med) så
kanske ni fattar varför jag lyssnar på denna när jag behöver bli gladare igen ;)
haha texten hjälper mig grymt mycket!


får se om jag bloggar mer sen ! love!

Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

sv: haha taaack söta anna!! :D (L)

2011-03-14 @ 22:33:47
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0