Dag 09 - Något du är stolt över de senaste dagarna

tjena mors alla läsare! :D haha. Jag vet att ni läser min blogg, mohaha.  Okej. Nej jag är flummig!
Idag va det väl en helt vanlig dag! fast egentligen inte för idag har jag varit extra flummig hela dagen! haha. Verkligen. Skrattat åt allting! Men ah. Jag är ju lite sån. Sen att min klass har kommit in i en pokemon (?) period gör det bara väldigt mycket roligare. Eftersom det va typ poppis när jag gick i ... 2:an? kanske. Heheh!

hmm, något jag är stolt över.. dude, jag kommer inte på något sånt. Hmm.. kanske att jag inte köpt lika mycket godis.. och cola! haha det får bli det. Jag börjar bli duktig! (OCH NEJ JAG HAR INTE EN STOR GODISPÅSE HEMMA OCH EN CHIPS I SKÅPET..) Men ah! det får bli det! Nu ska jag göra mig själv ännu mer stolt genom att... STÄDA MITT RUM! alltså kan man vara duktigare? :) (allt för att få åka till Lisa på lördag, känn dig speciell!)

GODERAFTONHEJDÅ, eller vad man nu säger! Ha det bäst! gör ingen protest! (kände för att rimma, men ah. Det gick ju som det gick!) BAJ BAJ!
hahaha söööööööta!

Kommentarer
Postat av: vispen

Hej, vilken rolig blogg du har :) Du verkar vara en glad tjej och det gillar jag. Pokémon var populärt när jag var yngre också, vilken klass går du i? Själv går jag på gymnasiet. Kram

2011-03-10 @ 18:56:47
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0