randuuuuume!

godkväll allt fint folk :)

här sitter jag, sent som sagt och skriver punkter till min otroligt underbara (-.-) bok... ;).. och käkar ett äpple.<3

det har varit såååå sjukt varmt idag, tror jag har dött ett par antal gånger, hållt på och svimmat och sånt. Men annars har jag mått fint<3 haha. 

nu ska jag nog ta och sova lite, behöver det. så gött, sommarlov snart!<3

tisdag: repa, boksamtal, repa lite till, sen träffa underbara Felicia ♥
onsdag: repa antar jag ;D nåt mer? dunno!
torsdag: STUDENT! ska spela, sen fira dom lite och sånt :D
fredag: skolavslutning och sen kommer marcus o sarah och dom hit och så ska vi antagligen på mingla? :) 
lördag: marcus och sarah o dom är här :)
söndag:  dom är häääääär , eller åker hem typ ;) 

HAHAHAH det är det jag vet :D 

ha det bäst!


Jag älskar dig Daniel ♥

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

åh längtar till skolavslutning :D

2011-06-07 @ 13:14:18
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet att random stavas inte randome va?

2011-06-09 @ 11:32:41
Postat av: Anna

klart att jag vet det! men vi har alla möjliga sätt att skriva grejer på!



btw det står inte randOme utan randUUUUUUme!

2011-06-09 @ 23:23:59
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0