världens bästa Olle :D ♥

hej hej! sent inlägg JAG VET! haha. Jag har inte orkat blogga, haha enda anledningen.

idag så åkte jag in till gbg och träffade mia, satt och käkade mc flurry och snacka najs stuffs för att sedan möta upp Jade o Winnie och senare Hanna. VI åkte in till Lerum och va där ett tag, gick runt lite, insåg att det va hot hot så jag och mia gick in i en affär och tillbringade typ 945798 år där. HAHA bara för att liksom. Och då va man ju bara tvungen att va liiiite onyttig. (gott..<3) sen satt vi inne i köpcentrumet i 3940 år och så ringer Jade om att de träffat Olle man bara "trevligt :)" och så sitter vi kvar AHAHA men senare kommer dom. :) sen på något vis så splittrades vi igen och jag och mia gick runt lite och checka läget i lerum, fin fint! Så ser vi lilla Olle ligga o sola med Chris man bara "hej,  trevligt :D" så satt vi och snacka typ i en halvtimma med dom om allt och alla tänkte jag skriva (och så gjorde jag det). det va jätte trevligt och mysigt.. och VARMT! (så sitter jag med kortbyxor o linne och olle kommer med vinterkläder typ HAHA) men de va trevligt, höra Olle snacka med Weise i telefon va ju lite.. speciellt för man fattade typ inget vad dom sa, gav upp efter ett tag och började mobba Mia för hennes korta ben istället :D haha. 

olle: hur hittade ni hit? erkänn du hade GPS! (till Mia)
mia: nej! här har man lokalsinne!!
jag: mia är min GPS...
olle: HAHAHAAH! (ja för sthlm ligger ju neråt i landet...)

senare:

jag: ALLTSÅ MIA MIN VÄSKA VÄGER TOOON!!
olle: jaha.. varför då? :o
jag: mia har dumpat allt i min väska..
olle: varför då ? :o
mia: för jag orkade inte bära ;)
olle: LATMASK!

HAHAHAHA kan inget annat än att hålla med :'D

men efter att man snackat med honom och chris ett tag (hej Mia här tar man inte alls tjuvfotton..)



så skulle dom gå och dricka kaffe eller vad det nu va innan spelningen (efter att olle hade funderat över vem i hela friden ringde honom på dolt nummer HAHAHA) så gick vi skilda vägar, träffade på Hanna, Jade och Winnie igen och sen gick vi iväg igen HAHA :$ och tillslut satte vi oss vid scenen för att sedan ställa oss längst fram. 
UNDERBAR SPELNING! sjukt många blickar, asså. ÄLSKAR OLLE ♥ typ när han looog och typ skratta åt oss för att vi sjöng med i alla låtar (hej småbarn kolla på olle istället?:D) sen att vi trummade på scenen och fick fliser är en annan sak :D (har dock inga .. hm..  KORT. för jag råååkade glömma min kamera hemma. SKILLS<3) men verkligen underbar spelning, saknade dock hela bandet. Men Olle är grym ensam med ;) haha.. Satt och väntade på scenen tills alla hade fått träffa Olle och sen tog vi bilder med honom och Chris stressade ihjäl HAHA. Under signeringen. 

jag: var i hela friden är Chris?
olle: *ställer sig upp* ja du, jag vet inte!
mia: han står ju där!!
jag: va var? 
olle: gör han?! 

HAHAHA.. letade som en galning :( men som Olle sa sedan "ja du ser ju allt Mia!" man bara "(A')"


hahahaha jag är lycklig okej, sen ser jag lite dum ut men det är en
annan sak! hahah Olle Hedberg ♥ haha sen ser ju chris.. GLAD ut i
bakgrunden.. eller? HHAAHAH

haha så otroligt lyckad dag. Gillar honom bara mer och mer, man måste verkligen träffa den pratglada och sociala Olle för att verkligen se hans underbarighet! :D älskar den! ♥

underbar dag, sen åkte vi hem med tåget, sa hejdå till Hanna som skulle till bingolotto, till Winnie som gick hem och så satt jag, mia och jade på donken ett tag och sen tog jag bussen hem. GILLAR ER! ♥

tack för en UNDERBAR dag! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

sv: njaaa, det var bättre på HBTQ tycker jag faktist, haha! ;)

2011-06-06 @ 17:03:59
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0