Denna bedårande Daniel! ♥

Daniel, jag älskar att skriva om dig. Jag blir GLAD av det till och med. Alla tror att jag skriver till dig för att du alltid kommenterar eller svarar, men det beror verkligen inte på det. Jag mår verkligen bra av att skriva om dig. Hela universum borde veta hur otroligt underbar människa du är, och hur otroligt mycket du brukar få mig att le. Det är liksom inte bara att du sjunger bra, att du ser bra ut och så vidare, utan det är liksom allt annat med dig också, du har verkligen hela paketet om man säger så, du är typ en sån människa som man önskade att man kunde öppna som paket på julafton eller när man fyller år (oktober=anna 18 år.. FÖR LÅNGT KVAR, måste tillägga det HAHA D: ) och bära med sig hela tiden. det skulle vara så sjukt otroligt underbart! Tänka sig att va med dig hela tiden. Jag brukar funderar på att ta över Alice liv, bara för att få vara med dig liksom. Jag kan med "knacka" på fönstret om du vill det :'). Skulle till och med kunna ställa upp att städa hela ditt hus, bara för att va med dig. FAST JAG HATAR ATT STÄDA. men du fattar pricipen va? (A) mina kompisar brukar ofta typ diskutera sånt här med mig , typ "vad är det mest galna du skulle kunna göra för att träffa daniel?!" haha .. asså jag vet inte. Jag vill inte vara för galen, det får liksom inte gå överstyr direkt. ;) haha ^^

grejen är den, att jag kan aldrig få ur dig ur mitt huvud, är jag med typ nån annan idol så tänker jag på dig. haha. känner mig jätte dum, men jag kan inte låta bli. I torsdags när jag va och kollade på Olle så tänkte jag att du kanske skulle kunna varit där :') haha. Fast det va Olle jag va där för. Det är därför jag blev så himla galen när jag fick reda på att du skulle uppträda på Söndag, men det blev som det blev. Och liksom ja, sånt händer alla. Alla får förhinder någon gång och ska jag va helt ärlig så är jag inte ens SUR. haha. 

Daniel, du är en otroligt fin kille. Vet inte hur många gånger jag har sagt det men jag vill verkligen att du ska veta att jag tycker det! Jag kan inte säga "du har gjort mig till en annan människa" för det är inte sant, och jag vill inte ljuga ;) men du gör så att jag orkar väldigt mycket mer än vad jag skulle annars, du gör mig glad hela tiden! Jag tänker på dig konstant så gissa vem som går runt och ler hela tiden? jo en viss Anna Maria Norberg Ericsson.. Alltså jag vet inte varför det just är DU! du har någonting som jag varken kan finna i typ Olle eller Weise, nej det va just DIG jag fastnade för och vet du hur glad jag är för det? jag är OTROLIGT lyckligt lottad att det just va dig! Det finns liksom ingen som dig.

När jag hörde dig här:



så slutade mitt hjärta att slå och jag tappade seriöst andan haha... typ dog (men nu lever jag igen, erkänn jag har skillsen?) man kan säga att jag reagerade motsatsen mot Lajla! hahaha! jag va mer ":|" om man säger så :) 
Jag blev så glad att du gick vidare, så jag la till dig på facebook. Haha! Så skrev jag till dig. Tyvärr ligger inte det på denna datorn utan på en av våra 3 (haha) datorer som vi har , och den har.. ja gissa? KRASHAT! men jag kommer nästan ihåg samtalet! 

jag: hej daniel! ville bara säga att du är otroligt duktig och jag hoppas att du vinner, ha det bäst!!
du: hej, tack så mycket :)"

sen dess vågade jag aldrig mer skriva till dig, så fort jag såg dig online så ville jag typ bara .. ja jag vet inte riktigt. MEN jag vågade inte iaf ;) ska jag va helt ärlig? haha.. jag hade inte en endaste koll på hur det gick för dig om jag ska va helt ärlig! haha. inte för att jag hade glömt bort dig, det är inte det. Det va liksom, ja jag vet inte. Men du anar inte hur glad jag blev när jag såg dig i kvalet sen eller ? gaah! haha fatta jag typ dog. Jag kommer ihåg att jag satt och smsade med min BÄSTA kompis felicia. (henne jag är gift med på facebook na na na xD) jag kommer till och med ihåg vilken stol jag satt på inne i vardagsrummet och allt. Den jag alltid sitter på när vi äter, haha :D hade mobilen i vänster hand. (hahah.. asså mobbas inte, minns allt okej? :$) min högra hand hade jag typ stilla i luften i 8345948 år så jag fick träningsverk nästan :') haha och så smsbombade felicia med "han va jätte bra!!!!!" och typ "dog du?!" "ANNA?!" haha... ja men precis, jag dog :) haha .. jag tänkte typ jätte länge på att jag kände igen din röst och ditt utseende och sen bara "OMG DET ÄR JU HAN OMG OMG OMG !!" typ.. hahaha felicia typ bara "va?! :o" HAHAHA :( 

jag fortsatte att följa dig, även om jag dissade att kolla varje fredag (hahaha får höra det väääldigt ofta "du är ju borta på fredagar och ändå så ÄLSKAR du daniel norberg, hur kan du?!") mahaha tjejer kan göra flera saker samtidigt :) nej men asså varje fredag, även om jag inte hörde på hur du lät :') så röstade jag slut på mina pengar HAHA.. ja det blev väl en 150-200 spänn varje fredag (AHAHAHAH, fattiglapp<3) jag va så glad. Ibland brukade mina kompisar ringa så jag fick höra dig sjunga :) blev så otroligt less när du åkte ut. haha.. vill knappast snacka om det, jag blev väldigt ledsen iaf.. och ja jag åkte hem. Det va tomt utan att rösta på dig varje fredag, (men jag slapp bli mer fattig :$) och allt typ sket sig va det som. Slutade typ att kolla på idol ett tag där.. men sen kunde jag inte motstå längre HAHAH :$

Det har gått så sjukt lång tid nu. SÅ LÅNG TID. och jag har fått varit med om så mycket när det gäller dig. Jag har fått träffa dig, jag har fått underbara vänner! jag har fått chatta med dig typ nästan varje dag , iaf varje vecka.. jag har fått kommenterar från dig, på bloggen, facebook och allting sånt liksom. Jag förstår fortfarande inte att det är du, ibland tvivlar jag till och med på att det är din facebook, haha. jag vet att det är din, det är inte det :') men liksom jaaa hahaha..! det känns så overkligen på något sätt, man känner sig så otroligt omtyckt och älskad, det är liksom så som man vill känna sig. Det går liksom inte att beskriva. All tjärlek som du förmedlar, har du någon dålig sida, berätta? kul att veta :') 

jag har absolut inte någon aning om när jag kommer få träffa dig igen, det är det jobbigaste som finns när det gäller dig. SAKNADEN! den är sjukt svår, svårare än till någon annan. Du slår till och med Erik i vissa situationer (och jag menar, haha.. honom har jag inte träffat på mer än 11 månader he he..) just för att jag vet att nästa gång jag kommer träffa dig så kommer jag va sååå otroligt lycklig! jag kommer att le konstant, precis som innan. Och nu när jag VERKLIGEN VET att du vet vem jag är.. då blir det liksom ännu mer att man ser fram emot det. 

Brukar (som du HAHA) drömma om att jag träffar dig. Senast va faktiskt i natt. Du kom till Kinna. Otroligt fint ställe, du borde komma hit asså. Vi har mc donalds.... en SCEN! hemköp, JC (som inte heter det längre men jag skiter i det för asså ja ;D) lindex.. hmm.. EN FIN VÄGG HEMMA HOS MIG och lite till. Kom hit, vi har till och med mariebergsparken. :') jätte fint! Men seriöst, jag brukar drömma om att vi träffas, konstigt nog tar vi alltid 48504899 olika flumkort, kan bero på att jag inte alls har många kort med dig, och alla jag har är jag jätteful på :'o! och sen så står vi och snackar jätte länge.. haha... beror nog på min stumhet när jag träffar dig. Haha.. snart så , när min dag kommer. då ska jag bannemig få drömmarna i uppfyllelse. Eller typ iaf.

Senast jag träffa dig, 31/3-11, så åkte jag till Uddevalla, det längsta jag har fått åka för att träffa någon av mina idoler, förutom När jag åkte till Örebro då.. Alltså den dagen.. går inte att beskriva. Jag brukar se tillbaka på det och tänka att det va en stor dröm, kan liksom inte inse det. Det enda som verkligen gör att jag inte tror att det va en dröm är liksom bilderna och videosarna och att Sara och Mia va där. Annars om inte det fanns så skulle jag seriöst trott att det va en dröm nu i efterhand.. du va liksom för underbar för att vara sann. (och nej jag har fortfarande ingen stor bild på dig än på min vägg HAHAHAH :$ skäms XD) nej men ska jag vara ärlig. Det är sant HAHA!

Jag vill bara tacka så himla sjukt mycket för allt du har gjort för mig, kan liksom inte tacka nog. Du har hjälpt mig ur så otroligt många jobbiga situtationer, utan dig skulle jag aldrig pallat att se "IG" som betyg nu när jag går ur 2:an i matte. haha.. det är sant, det va tack vare att jag fick svar av dig som jag orkade!!! , jag skulle aldrig klara av att gå till en polis och säga hur det verkligen låg till.. jag skulle aldrig orkat något utan dig. Känn dig.. hjälpsam :') haha...

Tack verkligen! för ALLT! nu ska jag sova, kommer tänka på dig imorgon när jag dansar, jag behöver inte ens tänka mig för (haha..) för att alla nämner ändå dig! "tänk på daniel!" haha!

stor kram! jag skulle verkligen velat ge dig en nu, PÅ RIKTIGT!
du betyder otroligt mycket och jag älskar verkligen dig :') ♥ 

// Din Anna "Kinna" Norberg Ericsson ♥




den bilden med dig som alltid kommer att betyda mest för mig. 
tror att du själv vet varför. Om du kollar bland dina profilbilder ;)



HAHA! ser så otrooooligt överlycklig ut! Men jag va överlycklig!

Det va precis innan kramen som slår alla. :) 



haha.. ja, vi kollar i Olika kameror. Det syns väl inte.. eller ? :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0