BILDBOMB, ifall ni glömmer av hur jag ser ut ;)

hej allt gott folk. Ja det är sant IDAG åker jag! Haha.. fast jag har inte lagt mig än! Men ja, jag kanske inte skriver något mer inlägg på denna bloggen nu på 3 veckor. Fast den kommer att bli uppdaterad! Det är sjukt, jag åker idag. Helt awesome! lär inte kunna sova. Allt känns så .. sjukt på något sätt! Jag kommer sakna er alla sjukt mycket och hoppas att ni förstår det. All tjärlek till er. Nu ska jag till Italien och sola. VI HÖRS! 

pussar och kramar och en massor! ♥ (ni får en massa bilder, gamla som nya, ifall ni glömmer av mitt utseende menar jag :') )


jag saknar HÅRET! haha


gammal bild från vintras.. SER NI MITT HÅR ELLER? fett långt..


håret <3


MITT HÅR <3 (haha nej jag saknar det inte .. nejdå! xD)


hihi min käraste MÖSSA ♥


TOMTELUVA<3 hahahaah orkar inte..


BLICKEN HAAHAHAHHAAHHA! saknar dagen!! ♥


inget liv i skolan! ;)


PASSAR JU BRA NU .. eller inte xD


HAHAHAHAHA! EN vanlig håltimma med Maria, Jennifer, Sanna och
lukas? xD


det va ett tag sen jag kunde sätta upp håret så ;)


DÄR HADE HÅRET FÖRSVUNNIT.. mössa ♥
(alltså på vintern går jag alltid med mössa XD)


När man inte har något liv..


EN OSERIÖST DANS-SMINKAD ANNA! hahaa.. va bara tvungen! ;)


hihi, en anna som INTE är beredd på kort! xD


MITT ÖGA! (ska jag va helt ärlig så älskar jag mina ögon, men där
är jag väldigt sminkad med ;) )


INGA FLER BILDER NU! hejdå bloggen, och alla andra haha.. vi ses om 3 veckor.. antagligen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0