1 dag kvar, 1 ynka dag!

hej allt folk! Kom precis hem ifrån en AWESOME kväll! kan inte säga något annat! Vi började med att hälsa på varandra och sen sprang vi in och hälsade på kattungarna. ANNA ÄR KÄR! först kära jag ner mig i en jättefin GRÅ katt som hette Zorro! ;) eftersom han gjorde ett Z på john! :') sen.. blev jag kär i Sotis! ;D haha.. en helsvart. Men John hade visst paxat den så jag tog en annan.. som jag inte kom ihåg vad det heter för det! hahhahha! jag skickade sms till mamma "är ni säkra på att ni inte vill ha någon katt?" fick svaret "JA!!" haha.. :( dom va ju så.. söta :( xD ♥
men men! får nöja mig med att åka in typ Hapy typ varje dag HAHA! xD har sjukt mycket rivmärken dock! "men mina katter rivs inte så du vet ;)" .. HAHAH! asså. Tänkter inte ens nämna vem det va som skrev det -.-'' xD men ia, vi fixade en fin midsommarstång genom att hugga ner en björk.. 2 björkar och fixa den fint ;) ahahah! och sen åt vi och efter det dansade vi kring stången.. dock sjöng vi JULSÅNGER HAHA! fint! och sen typ chillade vi lite :D det är najs! :) och JA vi va nyktra. Fick med ett trevligt samtal från Ina att hon och Melina träffade daniel på smögen. TREVLIGT ATT DOM SNACKAR OM MIG! "JAHA! kommer ni också från Kinna?!" HAAH! ja men faktiskt! ^^ ;) aja..

haha, ush va tvungen att säga hejdå till en massa idag, kommer bli fett svårt att va utan alla kompisar.. asså på riktigt. Felicia började gråta och då började jag med göra det. Vi har aldrig varit utan varandra så länge.. kommer kanske inte ens hitta ett internetcafé där.. och om jag hittar ska jag seriöst skriva till dom det första jag gör :/ ♥ aja.. nu ska jag inte deppa, har sett fram emot denna resan SÅ LÄNGE! det är bara jobbigt att säga hejdå!

nu ska jag lägga över lite mer musik och sånt och sen ska jag SOVA! ja på riktigt. Jag ska lägga mig tidigt! :)
ska in till göteborg imorgon och träffa Lisa och Ella. Får se vilken buss jag tar in ;) haha! ♥

KRAM PÅ ER! Hoppas att jag hinner blogga lite imon iaf och säga hejdå! :) 

GLAD MIDSOMMAR!


I'm so glad you're in my life ♥
(alla som är med på bilden va inte med idag och många som va med
idag är inte med på bilden! ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0