HEJ JAG HAR VÄRLDENS FLUMMIGASTE BLOGG KRAM

hej hej alla mina kära bloggläsare, är det ens någon vaken vid denna tiden och vad gör jag uppe nu? haha! Måste lägga mig tidigare idag.. JAG SKA! ah iaf :) imon (eller nej idag blir det ;D) så ska jag städa upp det sista på mitt rum (PALLA ATT DET TAR 2 DAGAR FÖR MIG ATT STÄDA, HEJ LATMASK<3) sen kanske jag ska träffa Nelly en stund innan och plocka lite blommor och sånt och göra en krans (haha... hej pollenallergitablett!<3) och sen kommer nog calle hämta upp oss (eller så träffar jag inte nelly innan och sen åker jag och calle o hämtar henne XD) och sen åker vi o hämtar upp Felicia, sen Elias och sen åker vi till Filip och har kul med massa pers! ♥ dansa runt midsommarstången (fyra bugg och en coca-cola..) och ja, man vet aldrig vad som händer om Kinna KU (och några andra random manniskor) är i farten men det blir nog trevligt.

just nu sitter jag iaf och sjunger på "oh oh, I love you like a lovesong baby" tack vare en viss SARA länkade den på sin BDB så man va tvungen att kolla och nu är det jättejobbigt  HAHAH! tack Sara :( ;)

jag har inget liv, vad har jag gjort idag. Jag kan inte ens säga vad jag har gjort idag .. eller nej. igår blir det (JAG VET ATT JAG HAR SVERIGES FLUMMIGASTE BLOGG SÅ SÄG INTE EMOT PUNKT) ja vad har jag gjort, vaknat och typ börjat dagen med att äta lunch HAHA! sen .. typ suttit vid datorn, städat LITE, flummat runt på internet och ja.. typ sånt. INGET LIV! sen har jag legat i sängen med fötterna upp mot väggen på grund av att mina kära kompisar Erica och Felicia träffade JEDWARD, man bara "OMG!" och sen så typ ja hände lite grejer och nu sitter jag här och är glad för deras skull! TJÄRLEK TILL DOM CHEYORNA! ♥ 

ah och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, det är svensk sommar. REGN. Woho, italien om 2 dagar. LÄNGTAR (och så vet jag att ni andra inte gör det för ni typ tror att jag kommer dö och sen har ni begravning för mig och sen återuppstår jag och allt blir bra igen kram)

jag orkar inte med mitt inlägg just nu. Har inget vettigt att skriva. Mia har lagt sig för att hon ska till Tyskland imorgon (eller nej, idag) och jag kommer inte få prata med henne igen förrän jag är hemma igen, man bara ":'(" hihi. KOMMER SAKNA DIG MIA MIN FINA ♥ och ja. Nu har jag inget mer att skriva, än att Sara precis skrev "hahah :(" till mig på facebook. tänkte att ni ville veta typ. 

JAG SAKNAR DENNA GRABBEN VÄLDIGT MYCKET



och ni bara "VAAAA SAKNAR ANNA DANIEL? KAN HON GÖRA DET? DET VISSTE VI INTE!!" men då ska jag tala om för er att jag faktiskt kan göra det. VÄLDIGT MYCKET. även om jag inte tycker om honom ibland (och sen gör jag det ändå, JÄTTE MYCKET<3)

ser att min skolkatalog från förförra året ligger på golvet och jag funderar på att kolla i den. JA NI HADE RÄTT, FÖRRFÖRRA. Vet ni? inte? asså... ni kommer inte tro att det är sant. Det är pinsamt. RIKTIGT PINSAMT, jag får höra det väldigt ofta att jag är dum som har gjort detta förfärliga misstag. DET ÄR HEMSKT. om jag får säga det rätt.. jag vet inte om jag vågar säga det.. asså.. det är ju pinsamt.. JO nu är det så att... JAG HAR TAPPAT BORT SKOLKATALOGEN FRÅN FÖRRA ÅRET. alltså det är så katastrof det kan bli. JAG KAN INTE KOLLA PÅ .. nej det va inget. MEN det är JÄTTE KATASTROF. Visste inte vad jag skulle ta mig till när jag märkte det. Jag fick lite panik där och ville typ riva ner hela huset för att hitta den (just för att jag visste att FELICIA (<3) skulle reagera på det) OCH NEJ JAG HAR INTE HITTAT DEN ÄN. Tyvärr. Men hittar jag den ska jag glatt meddela detta. 

när jag nu har kommit igång att skriva kan jag säga att jag sitter just nu och lyssnar på någon random cover som Jeta la upp på facebook och jag är typ KÄR i han som sjunger, eller nej inte riktigt. Men nästan. Tyckte att han va jätte duktig. Så när jag sitter och lyssnar (JA JAG SKA LÄNKA SEN TA DET LUGNT!) så ser jag med att hon har länkat ett BLONDINSKÄMT! ja gott folk jag satt och garva jätte länge åt skämtet tills jag insåg att JAG faktiskt skulle sagt samma sak, haha. Men det skulle du med gjort va? eller ? "Blonde: What does idk mean? Y: I Dont Know. Blonde: Ughh no one knows! -__-" på riktigt (NEJ INTE PÅ LÅDSAS SARA!) så skulle jag reagera så, och när ni nu sitter och garvar åt det så kan ni ju kolla på denna GRYMMA killen som jag lyssnade på innan ... SOM JAG NÄSTAN BLEV KÄR I (och sen blev jag inte det ;pPPpPppPPpPPpP) OCH JA DET ÄR EN COVER ;) 




NU SITTER JAG OCH SJUNGER PÅ JUST THE WAY YOU ARE, JÄTTE FINT.. (eller inte.. )

NEJ! på riktigt jag ska lägga mig nu (tror jag) och skratta lite åt Anders får skrattanfall i parlamentet, detta klippet och det jag länkade i DETTA INLÄGGET satt jag o jocke o garva åt i 94035948 år inatt, hahaha.. kommer ju sakna att sitta o garva åt våran sämsta humor :')




NEJ NU SKA JAG LÄGGA MIG

godnatt bloggen, hahaahahha guldmedalj till er som orkade läsa detta inlägget (och ego som jag är behåller jag en själv med för att jag ens orkade SKRIVA detta fina inlägg) KRAM PÅ ER! 

//en galen Kinna som inte har något liv på natten!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHHAHAHAHAH assåå :''')) Varsågod (A)

Jasså? Inte på låtsas? :o jaja.. jag trodde det.. :/ HAHAHAHAHHAHAH

"...oh I love you like a love song baby..." hahah xD AHAHAHAHAHHA jag orkade läsa igenom ALLT! :D :D (bara för att jag inte har nåt vettigare att göra en... Natt som denna.. ;)) JAG FÅR GULDMEDALJ! :D :D wohooo! :D

2011-06-24 @ 03:57:49
URL: http://saarabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0