LOTTA <3

HEJ GOTT FOLK :) 

jag är så otroligt glad, finns liksom inga ord för mig som kan förklara gårdagen. Vaknade 20 minuter innan min buss gick och fick seriöst.. PANIK! sprang upp sa till calle att han skulle sjkussa mig in till stationen och sen hoppa jag i duschen, tog på mig kläder, fixade mackor och ja. Det va det jag hann. Men jag hann med bussen iaf! Tack Calle!! Mötte där Ella och sen så träffade vi Emelie och sen gick till Liseberg där Hanna, en annan emelie och Amanda satt! :D så vi satte oss där och sen kom med Alina och Sanna med och sen så satt vi där och spela kort det va inte kul, jag förlorade hela tiden :( HAHA sen typ fick man gå in och ja sen satt vi såklart o vänta vid staketet där i några timmar sen fick dom släppa in oss. Hihi jag såg lottas bakhuvud och började nästan gråta för att jag blev så glad. Jag älskar lotta :) men vi fick komma in, tog våra platser, sen kom Jaqueline och Annie och sen va det typ genrep. haha! Här kommer den stora grejen, på "sommar, sommar, sommaaaaar" så typ kollade jag på Lotta och hon typ log jätte stort och sen stack hon fram micken i mitt fejs hahah. jag typ "OMG!" haha.. och så typ sjöng jag och sen började jag skratta för att jag insåg att det inte lät så bra ;) och sen så lyckades det bli så att jag slog huvudeti micken. HAHA! så typiskt mig och Lotta bara skrattade :') haha ni anar inte hur lycklig jag är! alltså finner inga ord för hur lycklig jag är. haha, jag fick sjunga med Lotta. Hon känner igen mig från förra året, kan inget annat än att vara sjukligt glad! Haha. Men efter genrepet gick vi iaf runt och typ ja. Pratade med lite folk, jag, Hanna o Amanda :) vi snackade lite med vakterna och helt random kommer TOBIAS från LET'S DANCE ut där och vi bara "HEEEJ!!!" och så typ stod vi och prata med honom "men har ni 4 platser till oss borta vid er då? ;)" då tänker man typ "HAHAHA osis att folk tog dom..!" xD men sen snacka vi lite med gert från rix morgon zoo ;) och så såklart KURT-ERIK! (han som spelar piano o det ;) ) haha. vi stod och snacka med honom sjukligt länge och sen får vi reda att han fyller år. HAHA! man bara "ojdå.." xD.. men sen när det väl började igen så kunde inte kamerorna hålla sig ifrån oss, så är SÅKLART med jätte mycket. haha..! xD blev sms-bombad och Jennifer ringde mig ett x antal gånger man bara "-.-" xD .. men ah.. SJUKLIGT TREVLIG DAG! sen efter så lyckades man få tag i lite från Lottas bukett och det ska man ju spara ;) HAHA. Men sen stod vi signeringen ett tag och typ massa folk kom ut och vi blev fett oroliga för att inte lotta eller rybak skulle komma (jag och Alina typ kära ner oss i honom HAHA) men dom kom, lotta asså.. jag är SÅÅÅ GLAD över att jag träffa henne igen, asså går inte att beskriva! :D hon är världens bästa, "geir rönning :o :o :o :o" HON ÄR SÅ SJUKLIGT SÖT NÄR HON SER FÖRVÅNAD UT! haha! "saltlakrits!!!" HAHA! hon är ju som mig :') .. men sen kom rybak till slut, asså åh blev så glad! han va sjukt underbar, när han såg oss så typ hoppade han fram och bara "HAAAA!" och sen signerade han och allting och sen typ sa han "tack för att ni kom!" (med FIN norsk dialekt ;) ) och sen typ snackade vi lite till och så tog Alina kort med oss och han typ halvt kramar mig på kortet.. SÅ GULLIGT. hihi dock blev jag inte alls bra HAHA! och sen efter det så skulle jag ta kort på han o Alina och det krånglade så hon fick vänta, haha mer tid med honom liksom ;) och sen så han "är ni klara nu? :)" och vi bara "jaa :)" han bara "naaj!" och så tog han mitt lotta kort och signerade på den man bara "men aaw söööto!" och sen bara "nu e ni klara! nu får ni gå hem :)" HHAHA! så söt, lite blink blink och lite sånt och sen gick vi. Gick till mamma o pappa o dom körde hem mig TACK ANNARS SKULLE JAG INTE FÅTT TRÄFFA RYBAK! men sjuktligt bra dag va det. Kommer sakna Lotta som ininorden när jag är i Italien en det är seriöst värt det! :) 

KRAM PÅ ER! nu ska jag äta.. frukost haha :) 

bilder kommer väl när hanna har skickat! och Alina ;) 


HAHAHA Mia taggade oss i denna fina bild.
Hanna, Jade, Mia, OLLE, Winnie och jag.. haha
fint -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0