trevligt

hej allt fint folk som lever på denna underbara jord! 

livet leker nu om man får säga så, har underbara vänner som jag försöker spendera så mycket tid som möjligt med. Hatar att 3 av mina närmaste bor typ 60 mil ifrån mig. I storstaden... och jag har inte råd att åka dit just nu. BAJS PÅ DET! Men de som bor här hemma.. jag  försöker hinna med alla. Det är otroligt svårt ibland alltså! :s Har inte träffat typ Jennifer och Maria någonting typ.. måste träffas innan Italien. HOPPAS ATT NI LÄSER DETTA. :) ♥

men men! Igår va vi inne i Göteborg med ärets konfirmander. Vi gick runt i olika kyrkor.. haha i Synagogan såg man verkligen att dom typ somnade. ASKUL man bara "pet pet pet.." HAAHA och sen i Smyrna vaknade dom lite mer... Sen när dom väl fick äta (hej klantig anna!! <3) så vaknade dom till lite när de skulle få gå upp i tornet på domkyrkan. Älskar det lika mycket varje gång. Fast.. som vanligt snubblade jag och trodde att jag skulle dö. Men så gjorde jag inte det :') och sen i den katolska kyrkan va alla så trötta så man såg att en hade somnat man bara "peeeeeeeeet!" (och sen sov man typ själv.. xD) Men det va tevligt. 

Men som sagt... klumpis som jag är när jag äter så skulle jag förklara något, slår i maten och ja den lyckades ju hoppa 38593458 meter upp i luften och landa UPP OCH NER i mitt knä man bara "skills<3" .. och det tyckte visst daniel med ;) haha men iaf. "det är första gången jag har varit med om detta, och det är antagligen sista med. Och SJÄLVKLART är det du anna!" "allt sånt här händer kring Anna!!" man bara "TAAAAAAACK<33333333" -.- xD
HAHAH men på vägen hem så typ pillade jag i Jockes hår hela vägen (NO, HÅRPILLARANNA ÄR I FARTEN!) och så lyckades jag somna, men det läskiga är att han sa att jag aldrig slutade. Jag pillade samtidigt som jag sov, det är seriöst läskigt HAHAHAH! Jag är inte mänsklig ;) haha.... sen däckade jag i sängen när jag kom hem... och vaknade vid 21 igen. Man bara "ååh.." XD men lyckades somna om tillslut ;) 

nu ska jag snart till FH igen! :D haha like it! :) 

hejdå peaps! :D 


tack daniel..... HAHA! :D (om mitt fina matkrig med mig själv :') <3)





Kommentarer
Postat av: Maria

Vi träffaeds iaf liite idag :D <3

2011-06-14 @ 20:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0