take me back to the stars..!

hejhej! jag har typ minnesluckor från igår, allt va så underbart. Det går inte att minnas, någon gång kommer det komma tillbaka iaf.. 

jag åkte iaf till dansen, va där ett tag. Dansade, haha.. det gick innte bra ;) haha. men ah. Sen åkte jag in till Göteborg, haha va uppe i sms-samtal med mia och så HAHA, somnade jag. :') med mobilen i handen. helt slut! haha. Vaknade och gick dit som HBTQ festivalen skulle vara, mötte Mia, Hanna, Jade, Winnie och någon mer tjej som jag inte kommer ihåg vad hon hette :') så gick vi bakom scenen och så mötte vi Olle! :) Helt underbar va han. Typ frågade om vi skulle komma sen och kramades och sånt. :) Sen gick vi runt lite och Hanna snodde kakor och godis från alla tält HAHAHA :') snackade med dom som jobba där och en av dom visste vart Kinna låg, HAHA så kul. Jag bara ":'o" ahaha! sen när vi väl fick komma in så va olle försenad men vi blev underhållna av denna filur. 


gretchen!! haha, han va såååå skön! Han försökte få mig att spela piano tack vare mia (hej du är så död :'D) och allt, hahah shit vad skön han va, han skrev om oss i sin blogg ... hahaha! underbart! :) 

tillsist kom Olle! sån sjukt bra konsert, blickarna, leenderna, när han pratade med oss lite från scenen och allt. UNDERBAR är han! Alltså kommer inte ihåg så mycket, liksom blackout. Kommer ihåg att vi hade blivit intervjuade precis innan iaf. Och att jag va så otroligt lycklig! finner inga ord hur lycklig jag va!:) allt va så UNDERBART! haha Olle va underbar! ♥ 


bäst är du<3

efter konserten sprang vi bakom tältet för vi ville haha.. ja träffa olle såklart, haha. vi fick vänta ett tag men tillslut kom han. Vi stod och snacka i minst en kvart! Han va så underbart fin asså. Allt han sa! Jag kommer inte ihåg vad ;) men allt han sa va så otroligt underbart, vi skrattade tillsammans och vi hade sjukt kul! :) Aldrig snackat med Olle så mycket som jag snackade med honom där! Haha, vi tog kort med honom, både enskilt och så tog vi gruppbild HAHA! asså, ja. det va någon från nån sida som tog, vet inte vad. Men vi snacka om frölunda torg och allt vad det innebar. SJUKT UNDERBART! typ det enda jag kan säga. :) kanske dyker upp lite mer nån annan gång :')



här är bilden som vi tog med min kamera, HAHA! asså ja. jag hade jätte mke smink på mig fortfarande och man ser att jag haft mycket.. hårspray i håret. x) men OLLE så otroligt fin och underbar, gillar verkligen honom sååå mycket! :) vi säger hejdå! "vi ses på söndag!!!! :)" "tack för att ni kom, det betyder så sjukt mycket för mig :)" man bara "klart man kommer liksom! :'D"
sen sätter vi oss i bilen hem och kör hem Hanna till Sandsbacka och pappa o hannas pappa pratade lite, ;) haha. Mamma har ju redan snackat på telefon med honom några gånger HAHA. 

kommer hem, efter att somnat i bilen.. IGEN. haha.. går in på facebook och chattar och så loggar jag ut för att jag ska sova så får jag sms med typ 8453945 omg från Mia och jag loggar in och ser att Olle kommenterade min bild! med mig, Mia och Alina (som tyvärr inte kunde vara med :( ) med "Kul ni kom, Stor Kram:-)" och några sekunder ser jag "Olle Hedberg har gjort ditt foto till sin profilbild".. haha. han är fööör söt! :)


haha, du gör mig glad<3

nu ska jag duscha och sen ska jag möta Lydia i Kinna för att kolla på vårmarknaden! :) Ska bli najs!
Vi höööörs! KRAM! ♥



Kommentarer
Postat av: Mia

VADÅ? HANNA???! De va fan du, Alina och jag på bilden han kommenterade!! haha!

2011-06-03 @ 15:27:20
URL: http://miiatuvang.blogg.se/
Postat av: Anna

OOOJ!!! hahaha sorry :$ jag vet inte varför jag skrev hanna hahahahahaha (A)

2011-06-03 @ 17:46:30
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0