so many thoughts in my mind..

hej hej folket! :) 

kom nästan precis hem (eller nej en timma sen HA HA) från Göteborg, träffade saknade och BRUNA lisa och finfina och med saknade Ella. Hahah! Typ gick ut från bussen och så typ vet jag inte vad dom gjorde, typ sjöng eller något. Jätte trevligt ;) haha.. det va iaf sjukt mycket folk inne på liseberg, men vi va inte där så mycket för att liksom... åka så vi typ tänkte att vi kunde stå och babbla lite med människor som jobba där. Och det gjorde vi, ska söka jobb där bland spelen. Känner ju alla nu ;) haha.. "va nej du kan inte va 93:a!" "jo det är jag!! 93-10-19" "nej nej!" HAHA! jag förstår inte :( jag ser väl ut som det *host host* det va en som gissade på 16/17, blev jätteförvånad ;) xD haha! Men glad :) 

nu ska jag ta och fixa det sista inför resan imorgon. WOHO! ser verkligen fram emot det! Det suger dock att jag inte kommer att ha något internet antagligen! :/ men men! Ha det bäst!! :) kanske hinner blogga innan jag åker men annars...

HA DET SÅ BÄST 3 VECKOR NU! DET KOMMER KOMMA UPP NÅGRA TIDSINSTÄLLDA INLÄGG PÅ BLOGGEN OCH ALLTING FÖR ATT HÅLLA DEN VID LIV! JAG KOMMER ATT SAKNA ER! ♥

puss o kram! //Anna "Kinna" Norberg Ericsson ♥


saknar det där gamla långa håret! och "D" står för Daniel, om ni inte
kunde gissa ut det själva liksom ;) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0