lycka kan finnas på många olika sätt..

det finns dagar som man älskar, när allt är verkligen perfekt. Sån dag va det idag! Fint väder, solbränd, sitta i parken och snacka med Lydia, kolla på kinna vårmarknad, tagga söndagen och va allmänt glad. Just så kände jag idag. 

jag kände sån LYCKA inom mig! Så kommer jag hem och ser att Daniel med skulle uppträda på söndag, jag blir helt hysterisk nästan om man ska säga så, så skriver jag med han och han svarar att det kommer bli inställt. Lycka för någon minut som leder till tårar :( 

jag kunde ändå inte bli så ledsen, det skulle va en annan sak om det BARA va daniel som skulle uppträda, men nu även Olle. MEN jag blev lite besviken för jag ville verkligen träffa honom.

Nu när jag sitter och kokar framför en fläkt i mitt vardagsrum så sitter jag och tänker "varför ska jag va ledsen?" Jag ska få träffa världens mest underbara människa vid namn Olle hedberg, jag ska få göra det med mina kompisar som jag älskar så fruktansvärt otroligt mycket! Jag får träffa Daniel någon annan gång.. :)

försöker tänka positivt..! Det kan va svårt. Men jag ÄLSKAR olle! jag ska inte deppa för att inte daniel kommer, min dag kommer när jag får träffa honom.. det kommer den att göra.. NÅGON GÅNG! 


för en gång skull så va jag LEDSEN när jag chatta med dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0