GLAD SOMMAR!

hejsan alla fina människor. har inte skrivit på jätte länge men jag har haft anledningar för en gång skull ;) 
igår så va det student, sjukt härlig känsla att uppträda för dom! GALET är rätta ordet. Det går liksom inte att förklara.. haha det va för awesome för att vara sant typ ;) och dom va inte nyktra heller för den delen HAHA. 
Sen efter det kollade jag när dom sprang ut och åkte på flaken sen och så gick jag, felicia och jacki in till Kinna och åt lite och sen träffade vi Elias och åkte hem till Jacki och kollade på kalle anka typ aslänge HAHAAH... sen stack vi till fh för det skulle va en fest där :D hihi AWESOME va det verkligen! :) dansade loss, träffade najs people och bara va mig själv typ :D hade sjukt roligt hela kvällen. Va nog inte still någon gång, förutom när jag satt och åt ;) haha. GILLAR ER ♥ sen idag så va det SKOLAVSLUTNING! sommarlov!<3 seriöst jag har slutat 2:a året på gymnasiet, har bara 1 år kvar. SJUKT! tiden har gått snabbt. Men iaf så uppträdde vi för skolan, sa hejdå till rasmus ( :(  ) som ska vara pappaledig nästa år.. och sånt sen har jag varit hemma och bara njutit över att ha sommarlov. :) ätit, snackat med bror min och sånt. :) DET VA NAJS! :) Sen ikväll ska jag till mingla i mark ett tag för att sedan vara med några kompisar, får se vad vi hittar på och kvällen kommer nog sluta med att  vi går på discot iaf :) haha. det är najs :) 

nu ska jag byta om och sånt. HA DET BÄST :) så hörs vi kanske imorgon (åker förmodligen in till göteborg ett tag och träffar finaste och mest saknade LI! <3) 

KRAM PÅ ER!
GLAD SOMMAR! :D


hoppas att det betyder att min dag kommer .. ? <3


HAHA nån randome bild från dansuppvisningen. FIN!
GLAD SOMMAR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0