lpl? vad är de?

HÄÄÄÄÄÄÄI!

idag ska det vara något program, vad hette det...? lotta på liseberg?! just det ja! Idag är det lotta på liseberg! ;D  jag ska såklart dit.. Asså inte för att jag gillar lotta eller så... Men allting kul ;$$$$$$$ ne okej. Jag har precis kokat pasta, det är därför jag gick upp lite tidigare än vad jag behövde :$ jag gick upp när hanna kom till lotta (och ni bara k? :$) så nu så. Har som sagt kokat pasta och ska äta frukost och ta på mig och fixa pastan och sen går jag till bussen. Den går 9.25 (VAD I HELA FRIDEN GÖR MAN UPPE KLOCKAN 8 DÅ?) och träffar folk jag ska åka in med och sen blire party party på bussen och sen är vi framme vid liseberg. ALLT BLIR AWESOME! Hhihi äntlingen Lotta på liseberg igen! :') DET É NAJJJJS! ♥

nu ska jag... göra lite grejer. VI HÖRS! pöss!


KOLLA VAD VI HAR HEMMA I KINNA HIHIIHHIHIHIH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0